چمدان: بر اساس‌ اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و سامانه‌ هوشمند تردد شمار بر‌خط‌، ‌در حال حاضر غیر از محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده در این گزارش، بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز است و تردد در آنها به‌ روال عادی ‌جریان دارد.‌

به دلیل بارش برف در برخی استان‌ها و احتمال بروز یخ‌زدگی و لغزندگی مسیر، مه‌‌آلو‌دگی و کاهش دید به راننده‌ها توصیه می‌شود، حتماً ایمنی را در دستور کار قرار دهند، زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و از سالم بودن تجهیزات گرمایشی خودرو خود مطمئن باشند.

 هواشناسی راه‌ها

‌امروز شنبه یازدهم اسفند ماه در برخی از مناطق شمال شرق و شرق کشور بارش باران و وزش باد و در جنوب شرق وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و در سایر مناطق کشور جو‌ آرام و آسمان صاف خواهد بود.

فردا دوازدهم اسفند ماه با عبور امواج ضعیف تراز میانی جو بارش‌های پراکنده در دامنه‌های زاگرس مرکزی در شمال غرب و ارتفاعات البرز غربی رخ می‌دهد و روز دوشنبه در مناطقی از شمال غرب و غرب و همچنین به طور پراکنده در سواحل خزر، بارش باران و وزش باد و ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

‌روز سه‌شنبه سیزدهم اسفند ماه در برخی مناطق شمال شرق و سواحل خزر بارش باران و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

 پرترددترین جاده‌های کشور

آزادراه‌ ‌‌کرج‌-تهران، آزادراه قزوین-کرج،‌‌‌ ‌آزادراه‌کرج-قزوین،‌ آزادراه تهران-کرج،‌  آزادراه ساوه - تهران، آزادراه قم-تهران، آزادراه تهران-کرج، محور پاکدشت-تهران، آزادراه تهران-ساوه و جاده تهران-شهریار، محور شهریار-تهران و محور تهران-پاکدشت‌ ‌در 24 ساعت گذشته بیشترین ترافیک را داشته‌اند‌‌.

 ممنوعیت تردد به دلیل مداخلات جوی و شرایط نامناسب فیزیکی راه‌

محور رامیان -اولنگ-شاهرود ‌واقع در استان‌های گلستان و سمنان‌ به دلیل نبود ایمنی کافی، فعلاً مسدود ‌است.

‌محور فرعی شمشک – دیزین، واقع در استان‌های البرز و تهران، ‌تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

محور پونل - خلخال در استان گیلان محدوده قبل از سد شفارود به علت ریزش کوه‌ تا اطلاع بعدی مسدود است.

محور سی‌سخت – پادنا واقع در استان کهگیلویه و بویر‌احمد، از مورخ 15 مهر 97 تا اطلاع بعدی ‌به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

محور گنجنامه – تویسرکان‌، واقع در استان همدان‌، از مورخ 25 آبان 97 تا اطلاع بعدی‌، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

‌محور سروآباد – پاوه‌، واقع در استان کردستان‌، از مورخ 3 آذرماه 97 تا اطلاع بعدی‌، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

محور فرعی رویان – بلده (حدفاصل وازک تا بلده)‌ واقع در استان مازندران‌ از مورخ 12 دی 97 تا اطلاع بعدی‌، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

محور اندیکا - شهرکرد واقع در استان خوزستان‌، از مورخ 7 بهمن 97 تا اطلاع بعدی‌، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

محور پدافند هوایی - امیدیه، واقع در استان خوزستان‌، از مورخ 9  بهمن 97 تا اطلاع بعدی‌، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

‌محور بدره – دره شهر‌ واقع در استان ایلام‌، از مورخ 24 بهمن 97 تا اطلاع بعدی‌، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

‌محور چلگرد - صمصامی‌، واقع در استان چهارمحال و بختیاری‌، از مورخ 10 اسفند 97 تا اطلاع بعدی‌، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

‌محور سروآباد - اورامان ، واقع در استان کردستان ، از مورخ 9 اسفند 97 تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

‌محور تکاب - ایرانخواه ، واقع در استان آذربایجان غربی ، از مورخ 9 اسفند 97 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

‌محور دلگان - زهکلوت، واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان ، از مورخ 10 اسفند 97 تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

‌محور بزمان - دلگان، واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان ، از مورخ 10 اسفند 97 تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

محور فنوج - رمشک، واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان ، از مورخ 10 اسفند 97 تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

‌محور دلگان - هودیان، واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان ، از مورخ 10 اسفند 97 تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

‌محور آبسردوئه - کهنوج، واقع در جنوب استان کرمان ، از مورخ 10 اسفند 97 تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

محور مظفرآباد - کهنوج، واقع در جنوب استان کرمان ، از مورخ 10 اسفند 97 تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

‌محور درح - ماهیرود ، واقع در استان خراسان جنوبی ، از مورخ 10 اسفند 97 تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

‌محور ریگان - ایرانشهر ، واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان ، از مورخ 10 اسفند 97 تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

‌محور رودبار - دلگان ، واقع در جنوب استان کرمان ، از مورخ 10 اسفند 97 تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

‌محور دلگان - ایرانشهر، واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان ، از مورخ 10 اسفند 97 تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

‌محور فرعی نیکشهر - بنت به علت بارندگی و طغیان رودخانه های محلی تا اطلاع بعدی مسدود است.

محورهای میرجاوه - لادیز و جون‌آباد - لادیز به علت طغیان رودخانه های محلی تا اطلاع بعدی مسدود است.

محور پیشین - بازارچه مرزی در استان سیستان و بلوچستان به علت بارندگی و طغیان رودخانه های محلی تا اطلاع بعدی مسدود است.

محور چاهان - زرآباد به علت بارندگی و طغیان رودخانه‌های محلی تا اطلاع بعدی مسدود است.

محور ایرانشهر - خیرآباد به علت بارندگی و طغیان رودخانه‌های محلی تا اطلاع بعدی مسدود است.

 محدودیت تردد به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای

در محور کرج – چالوس در محدوده تونل امیرکبیر ‌از مورخ 29 مهر تا 20 اسفند 97، روزهای شنبه تا سه‌شنبه در حوزه استان البرز (میدان امیرکبیر) از ساعت 22:30 تا 5 روز بعد و در حوزه استان مازندران (مقطع مرزن آباد) از ساعت 21 الی 5 روز بعد‌، به غیر از روزهای چهارشنبه‌، پنجشنبه، جمعه‌، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه‌، به دلیل اجرای عملیات ایمن‌سازی تونل امیرکبیر (شماره 5)‌ محور فوق مسدود‌بوده و تردد از محورهای فیروزکوه و هراز انجام می‌شود.

محور زرنه – سه راهی روان (ایلام)‌، واقع در استان ایلام‌، از مورخ 24 بهمن لغایت 20 اسفند 97، به صورت 24 ساعته، به دلیل اجرای عملیات ترانشه‌برداری و تعمیر ومرمت پل در کیلومتر 29، مسدود بوده و تردد از محور سه راهی گیلان‌غرب - سومار انجام می‌شود.

محور تهران – ساوه ‌و بالعکس‌ از مورخ 26 بهمن تا 15 اسفند 97 روزهای شنبه‌، یکشنبه‌، دوشنبه و سه‌شنبهازساعت 08:00 تا 17:00 و روزهای چهارشنبه از ساعت 08:00 تا 12:00 هر هفته غیر از‌ ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه ، به دلیل اجرای عملیات خط کشی‌، در کیلومتر 0 الی 38، تردد همزمان با اجرای عملیات و با رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

در آزادراه تهران – کرج واقع در استان تهران، از مورخ 9 مهر تا 15 اسفند 97، روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه از ساعت 09:00 تا 16:00 و روزهای چهارشنبه‌ از ساعت 09:00 تا 12:00 ‌غیر از ‌ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌دلیل اجرای عملیات نصب نیوجرسی مفصلی در رفوژ میانی، حدفاصل کیلومتر 0 تا 500+13، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

در محور آمل – تهران (هراز)، واقع در استان مازندران، از مورخ 15 بهمن لغایت 13 اسفند 97، روزهای شنبه از ساعت 12:00 الی 17:00، روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه از ساعت 08:00 تا 17:00 و روزهای چهارشنبه از ساعت 08:00 تا 12:00 هر هفته، ‌غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌ دلیل اجرای عملیات خط کشی، کیلومتر 0 الی 106، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

‌در محور ساری – دامغان (کیاسر)، واقع در استان مازندران، از مورخ 15 بهمن لغایت 13 اسفند 97، روزهای شنبه از ساعت 12:00 تا 17:00، روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه از ساعت 08:00 تا 17:00 و روزهای چهارشنبه از ساعت 08:00 تا 12:00 هر هفته، غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌ دلیل اجرای عملیات خط کشی، کیلومتر 0 الی 110، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

محور چالوس – کرج (کندوان)، واقع در استان مازندران، از مورخ 15 بهمن لغایت 13 اسفند 97، از ساعت 21:00 الی 5:00 روز بعد هر هفته، غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌ دلیل اجرای عملیات خط کشی، کیلومتر 0 تا 78، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.
کد خبر 211432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =