چمدان: مهدی فراهانی درباره تلفات این حادثه جاده‌ای به ایرنا گفت: اخبار منتشر پیرامون 8 کشته و 36 کشته در این حادثه تکذیب می‌شود.

وی افزود: امروز حدود ساعت 9 صبح در کیلومتر 48 اتوبان قم – تهران یک دستگاه اتوبوس واژگون شد که بلافاصله پس از اطلاع این حادثه به مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی، 6 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام و به دلیل وخامت حال برخی مصدومان بالگرد اورژانس نیز به پرواز در آمد.

فراهانی ادامه داد: بر اساس اعلام پلیس راه، کل سرنشینان این اتوبوس 15 تن بیشتر نبوده است که با اعلام پرسنل اورژانس واقع در محل، این حادثه 3 کشته و 11 مصدوم داشته که ممکن است به دلیل وخامت حال برخی از سرنشینان به تعداد کشته‌های این حادثه افزوده شود.

وی با بیان اینکه تمام مصدومان این حادثه به مراکز درمانی و بیمارستانی قم منتقل شده‌اند گفت: بالگرد اورژانس در این عملیات نقش چشمگیری داشت و در این حادثه 2 بار اقدام به انتقال مصدومان حادثه به بیمارستان شهید بهشتی قم کرد.

سرهنگ نادر رحمانی رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا نیز درباره این حادثه به ایسنا گفت: اتوبوس از نوع «ولوو» و در حال حرکت از کرمان به تهران بود و گرچه سرعت مجاز داشته اما بنا به تشخیص کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده، واژگون شده است. راننده در میان جانباختگان این حادثه است.

تصاویر این حادثه مرگبار را در زیر ببینید:

واژگونی مرگبار اتوبوس در محور قم - تهران ؛ 3 کشته و 11 مصدوم
کد خبر 211173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =