چمدان:  آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی دو هفته پیش در خطبه‌های بندرعباس با انتقاد شدید نسبت به وقایع رخ‌ داده در جزیره هرمز گفته بود: ما انقلاب نکردیم که حکومت کنیم بلکه انقلاب کردیم که جامعه را مطابق ارزش‌های اسلامی بسازیم.

‎وی افزوده بود: آیا لخت و عور شدن و مرزهای اسلام و انقلاب را زیر پا گذاشتن در جزیره هرمز آزاد است؟ آیا جزیره شهادت آزاد شده است؟ آنجا جزیره عزت و شهادت و جزیره شهدا است.

‎امام جمعه بندرعباس ادامه داد: به مردم خوب جزیره عرض می‌کنم مراقب باشید و از دادستان نیز در جلسه خصوصی و هم اکنون از تریبون نماز جمعه می‌خواهم در این زمینه محکم بایستد و موضوع را رسیدگی کند.

‎آیت الله نعیم آبادی با تاکید بر رسیدگی هر چه سریع‌تر این موضوع گفته بود: جلوگیری از فساد و مبارزه با چند نفر که مرزهای اخلاقی و اسلامی را زیر پا گذاشته‌اند نیاز به برپایی شورای تامین دارد؟ ما که در برابر استکبار ایستاده‌ایم در برابر این حرمت شکنان و متخلفان نمی‌توانیم بایستیم و مقابله کنیم؟  این قضیه را باید مسوولین فیصله دهند در غیر این صورت از همین تریبون باز هم نسبت به این موضوع فریاد خواهم زد.

‎امام جمعه بندرعباس از حزب‌اللهی‌ها و مومنان برای حضور در جزایر هرمزگان دعوت کرده و گفته بود: اگر مومنان و امت حزب‌اللهی به هرمز و جزایری که در اطراف بندرلنگه وجود دارند بروند، این جزایر به حیات خلوت هنجارشکنان تبدیل نخواهد شد.

‎نعیم آبادی تصریح کرده بود: ما با گردشگری مخالف نیستیم یکی از پتانسیل‌های استان هرمزگان ظرفیت گردشگری است اما گردشگری آلوده نمی‌خواهیم و اگر مقامات استان به مسائل اخیر ورود نکنند حزب‌الله ساکت نخواهد ماند.

‎وی تاکید کرده بود: به شدت طرفدار توریسم سالم هستیم و با توریسمی که بخواهد ارزش‌های که به خاطرشان انقلاب کردیم را زیر پا بگذارند به شدت مخالفیم.

‎آیت الله نعیم آبادی همچنین از عدم وجود امکانات لازم برای استفاده گردشگران در جزیره هرمز انتقاد کرده و گفته بود: از جهانگردی می‌پرسم آیا جایی که کمترین امکانات از جمله سرویس بهداشتی برای آن دیده نشده است عقلانی است مردم را به آنجا ببریم؟

‎ ‎امام جمعه بندرعباس افزوده بود: آیا دنیا ما را مسخره نخواهد کرد که توریست را به جایی بکشانیم که حداقل‌ها را هم ندارد؟ یا باید به این جزیره امکانات داده شود یا اینکه گردشگری هرمز را تعطیل کرد.

[related-post id="210667"]
کد خبر 210808

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =