هتل مجلل اینترکانتینتال در شهر میراث جهانی یونسکو │ تصورتان را از ویتنام تغییر دهید

شهر دانانگ که پنجمین شهر بزرگ ویتنام است و با پرواز حدود یکساعت از هانوی پایتخت این کشور فاصله دارد میزبان دو محوطه تاریخی «شهر باستانی هویی‌آن» و «شهر امپراتوری هوئه» است که هر دو از آثار ثبت‌ شده در فهرست میراث جهانی یونسکو به‌شمار می‌روند.

هتل پنج‌ستاره مجلل اینترکانتینتال تفریحگاه شبه‌ جزیره دانانگ سان در این شهر به گردشگران اجازه می‌دهد که همزمان هم از گردشگری تفریحی و طبیعی و هم از گردشگری فرهنگی بهره‌مند شوند.

هزینه‌ یک‌شب اقامت در این هتل برای دو نفر بیش‌ از 600 دلار است بنابراین، گردشگران با دیدن این محوطه تفریحی تصویر غالبی را که معمولا نسبت به ویتنام دارند تغییر می‌دهند.

اینترکانتینتال تفریحگاه شبه‌جزیره دانانگ سان که در سال 2012 افتتاح شده است را معمار معروف آمریکایی بیل بنسلی با الهام از طراحی، فرهنگ و اسطوره‌های ویتنامی طراحی کرده و در آن چهار عنصر بهشت، آسمان، زمین و دریا را وارد کرده است.

این هتل که از یک سو به دریا و از سوی دیگر به جنگل‌های سرسبز کوهستان میمون چشم‌انداز دارد در زمینی به‌وسعت 39 هکتار بنا شده و دارای 700 متر ساحل تفریحی اختصاصی است.

هتل اینترکانتینتال تفریحگاه شبه‌جزیره دانانگ سان که فقط 30 دقیقه از فرودگاه بین‌المللی دانانگ و حدود 45 دقیقه از محوطه میراث جهانی هویی‌آن فاصله دارد از 201 اتاق، سوییت، پنت‌هاوس و ویلای مجلل تشکیل شده است.

استخرهای اختصاصی، تراس‌های اختصاصی، ویلاهای با آشپزخانه کامل، سرآشپزهای اختصاصی، اتاق ویژه کودکان، سالن سینما، باشگاه گلف، باشگاه تنیس، باشگاه بیلیارد و باشگاه ماساژ ازجمله تسهیلاتی است که این هتل به مهمانانش عرضه می‌کند.

هتل اینترکانتینتال تفریحگاه شبه‌جزیره دانانگ سان که جزء گروه هتل‌های بین‌المللی اینترکانتینتال است موفق شده گواهینامه محیط‌زیست دریافت کند.
 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

کد خبر 210468

برچسب‌ها