چمدان: پیروز حناچی در آیین کاشت 40 اصله درخت به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خیابان ولیعصر (عج) با اشاره به احیای چنارهای خیابان ولیعصر (عج) گفت: امسال بیش از یکهزار درخت در این خیابان از پارک وی تا میدان راه آهن غرس خواهد شد.

وی با اشاره به آغاز پروژه احیای چنارهای خیابان ولیعصر (عج) گفت: این خیابان به طول 18 کیلومتر یکی از خیابان‌های نادر جهان در نسل اولیه 18 هزار درخت چنار داشته و در حال حاضر 15 هزار چنار از این درختان باقی است که لازم است بازسازی شود.

حناچی با بیان اینکه سال گذشته 740 درخت در خیابان ولیعصر (عج) احیا شد، افزود: از این تعداد درختان 16 درخت نتیجه نداد و مابقی سبز است.

شهردار تهران با بیان اینکه امسال هم بیش از یکهزار درخت در این خیابان از پارک وی تا میدان راه آهن غرس خواهد شد، اظهارداشت: بن درختانی که امروز در خیابان ولیعصر (عج) کاشته می‌شوند حداقل 15 یا 16 ساله است و نهال نیست و نگهداری از این درختان جزء وظایف دائمی سازمان بوستان‌ها و فضای سبز است.

حناچی، توسعه فضای سبز و احیای باغات را از برنامه‌های شورای اسلامی شهر تهران و شهرداری عنوان کرد و گفت: تاکنون احیای پنج باغ در پایتخت، سه باغ در مناطق هفت، هشت و 10 توسط شهرداری و 2 باغ در مناطق 14 و 2 با همکاری بنیاد مستضعفان از محل وجوهاتی که از مردم بابت قطع درختان گرفته می‌شود با مصوبه شورا تثبیت کردیم و این روند ادامه خواهد داشت.
کد خبر 209532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =