مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به همکاری شرکت‌های گردشگری برای فراهم کردن سفرهای نوروزی مناسب برای بازنشستگان این صندوق افزود: با وجود اعلام خبر آغاز ثبت نام تورهای زیارتی و سیاحتی به صورت آنلاین، هنوز شرکت‌های تحت پوشش به طور کامل برنامه تورهای نوروز خود را در این سایت ثبت نکرده‌اند اما بازنشستگان و موظفان می‌توانند برای استفاده از تورهای مورد نظر خود به سایت شرکت ایرانگردی و جهانگردی به نشانی www.ittic.com، سایت خاتم تور مربوط به شرکت پرشین گلف به نشانی www.khatamtour.ir و سایت شرکت سفر کارت ملی به نشانی baztour.ir مراجعه کنند.

زهرا زاده‌غلام گفت: هر یک از بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری با یک نفر همراه در طول دوران بازنشستگی می‌توانند ۳ بار از تسهیلات سفر استفاده کنند.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری ادامه داد: این تسهیلات امسال برای یک بازنشسته و فرد همراه به ۷۴۰ هزار تومان افزایش یافته که در زمان ثبت نام و خرید آنلاین این مبلغ از مجموع هزینه تور این عزیزان کسر می‌شود.

وی اضافه کرد: فروش ویژه نوروزی شرکت ایرانگردی و جهانگردی آغاز شده و برای شرکت پرشین گلف نیز تا پایان هفته ثبت نام آنلاین آن آغاز می‌شود.

زاده غلام گفت: برای اطلاع دقیق و رزرو تورهای نوروزی، بازنشستگان حتما با شماره‌های ارتباطی این دو شرکت به عنوان مجریان اصلی برپایی تورهای گردشگری صندوق بازنشستگی کشوری تماس بگیرند و درخواست خود را اعلام کنند.

۴۷ هتل ایرانگردی در خدمت سفرهای نوروزی بازنشستگان

مهرداد تاوتلی مدیرعامل شرکت ایرانگردی و جهانگردی نیز با اشاره به اجرای تورهای گردشگری نوروز توسط این شرکت گفت: با توجه به تأکید مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری، برنامه مسافرت‌های نوروزی در قالب بسته‌های ویژه برای رزرو آنلاین و در جهت رفاه حال بازنشستگان تحت پوشش، در سایت این شرکت به نشانی www.ittic.com قرار داده شده است.

وی گفت: بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری می‌توانند برای ارتباط و رزرو پکیج مسافرتی نوروز به سایت شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی مراجعه کنند یا از طریق شماره تلفن‌های دفتر خدمات مسافرتی ایرانگردی و جهانگردی و همچنین سایت این دفتر رزرو آنلاین خود را انجام دهند.

تورهای سیاحتی - زیارتی نوروز ۹۸ شرکت سفر کارت ملی

سید مهدی خراسانی سرپرست شرکت سفر کارت ملی متعلق به صندوق بازنشستگی کشوری و وابسته به شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی نیز گفت: این شرکت آمادگی دارد در فروردین ۹۸ با پکیج تورهای نوروزی خود پذیرای بازنشستگان کشوری باشد.

وی گفت: بازنشستگان می‌توانند با مراجعه به سامانه رزور آنلاین تور به نشانی baztour.ir یا تماس تلفنی در ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۶۴۳-۰۲۱ داخلی ۷۰۹ و ۷۰۸ یا شماره تماس ۳-۸۸۶۵۹۳۶۰ برای رزرو تورهای نوروزی اقدام کنند.

کد خبر 208659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدخادمی ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۳
    باسلام اصلا این روش برای تورهای بازنشستگی مناسب نیست چون هیچ کس جواب گوی سوال مانیست.