چمدان: نادر قاضی پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به موضوعات مطرح شده در رسانه‌ها درباره تصاحب صندلی مسافران عادی توسط برخی از مسئولان در پروازهای هوایی گفت: من در جریان این موضوع نیستم، اما اگر این مسئله صحت داشته باشد، قطعا اقدام ناعادلانه است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هرگونه تصاحب بلیط مسافران و واگذاری آن به مسئولان شرعا، عرفا و قانونا ممنوع است.

وی ادامه داد: این گونه اقدامات و اتفاقات مغایر با اصل سوم قانون اساسی است زیرا بر اساس این اصل، دولت باید در جهت رفع تبعیضات ناروا و ایجاد امکانات عادلانه برای همه، در تمام زمینه‌های مادی و معنوی اقدام کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم به خانه ملت گفت: من به عنوان نماینده مجلس و یکی از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس آمادگی دارم که در صورت وجود موارد مشابه، اعتراضات و صحبت‌های مسافران را بشنوم، همچنین در صورت وجود مستندات نشستی با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار خواهد شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: وزیر راه و شهرسازی باید مسائل و موضوعات مطروحه درباره جابه جایی عمدی بلیط مسافران را مورد بررسی و رسیدگی قرار دهد.
کد خبر 208015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =