اختلاف قیمت ارز مسافرتی با یوروی دولتی زیاد شد | قیمت خرید و فروش دلار در صرافی‌ ملی

چمدان: صرافی‌های دولتی قیمت دلار را برای فروش به مردم 11 هزار و 840 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 11 هزار و 740 تومان خریداری می‌کنند.

قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های دولتی به 13 هزار و 900 تومان رسیده است؛ قیمت خرید یورو نیز 13 هزار و 800 تومان اعلام شده است.

۵ صرافی دولتی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.

این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

صرافی ملی 27 بهمن

جدیدترین قیمت ارز مسافرتی 

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روزهای قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت 13 هزار و 639 تومان و 4 ریال می‌فروشند که با احتساب کارمزد 7 در هزار به رقمی حدود 13 هزار و 650 تومان می‌رسد. قیمت ارز مسافرتی نسبت به آخرین روز هفته قبل 4 تومان افزایش یافته است.

مسافران خارج از کشوری که اسناد و مدارک خواسته شده را به شعب بانک‌های عامل ارائه کنند می‌توانند برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر ۵۰۰ یورو و برای سایر کشورها تا ۱۰۰۰ یورو خریداری کنند.
کد خبر 207837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =