برگزاری جشنواره دزفول‌گرام | دزفول میزبان سفرنویس‌ها می‌شود

چمدان: آرش نورآقایی از برگزار کنندگان دزفول‌گرام درباره رسانه‌های مجاز در این جشنواره گفت: نویسندگان وبلاگ‌ها، وب‌سایت‌ها و صفحات اینستاگرام به هر دو زبان انگلیسی و فارسی مجاز به شرکت در این رویداد هستند.

او در تشریح آئین‌نامه جشنواره دزفول‌گرام گفت: هیچ نوع محدودیت سنی برای شرکت در حوزه‌های مختلف جشنواره وجود ندارد و صاحبان وبلاگ، وب‌سایت‌ها و صفحه‌های اینستاگرام جهت شرکت در جشنواره باید در وب‌سایت etravelgram.ir ثبت‌نام کنند.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری در خصوص موضوع بخش مسابقه جشنواره دزفول‌گرام خاطرنشان کرد: موضوع مستندات باید در یکی از حوزه‌های سفر، گردشگری، عکاسی، محیط زیست، حیات‌وحش، صنایع‌دستی، خوراک، تاریخ، سبک زندگی و آداب و رسوم اقوام ایران و جهان باشد. موضوع برای شرکت‌کنندگان در بخش انگلیسی آزاد بوده و محدودیتی ندارد.

نورآقایی با اشاره به برگزاری موفق نخستین دوره از جشنواره‌های سفرنگاری در ماکو، افزود: در جشنواره ماکو تعداد ۷۰ سفرنگار به اتفاق ۱۵ خبرنگار از ظرفیت‌های گردشگری سه شهرستان زیر مجموعه منطقه آزاد ماکو بازدید و اقدام به تولید صدها یادداشت، گزارش، هزاران عکس و صدها دقیقه فیلم کردند و به نشر آن پرداختند.

او با تأکید بر نو بودن جشنواره سفرنگاری دزفو‌ل‌گرام در حوزه گردشگری خوزستان یادآور شد: ۴۰ نفر برگزیده در مرحله اول داوری به مدت ۳ روز با حضور در شهرستان دزفول در رقابت و جشنواره سفرنگاری شرکت خواهند کرد. هم‌چنین ۱۵ نفر از هموطنان خوزستانی در بخش بومی‌ - محلی جشنواره به رقابت خواهند پرداخت.

مدیرمسئول مجله گیلگمش به عنوان یکی از برگزارکنندگان جشنواره دزفول‌گرام یادآور شد: این جشنواره کار خود را از ۲۱ اسفند ماه سال جاری به مدت ۳ روز آغاز خواهد کرد و علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ ۲۶ بهمن‌ تا ۵ اسفند ۱۳۹۷ اقدام به ثبت‌نام کنند.

نورآقایی در خصوص نحوه ثبت‌نام در جشنواره دزفول‌گرام تصریح کرد: ثبت‌نام در این جشنواره از طریق وب‌سایت etravelgram.ir انجام می‌شود. همچنین جزئیات تکمیلی جشنواره و اخبار مرتبط با آن از طریق وب‌سایت جشنواره و صفحه اینستاگرام با نام dezful.gram اطلاع‌رسانی خواهد شد.
کد خبر 207481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =