چمدان: سرهنگ نادر رحمانی افزود: جاده ایلام - سرابله به دلیل طغیان رودخانه، اردکان - یزد به دلیل گرد و خاک، خرم‌آباد ـ پل‌دختر و الیگودرز ـ شول‌آباد در استان لرستان، کوهرنگ - مسجدسلیمان در چهارمحال و بختیاری و رامهرمز - بهبهان در استان خوزستان به دلیل بارش‌های اخیر، طغیان رودخانه، رانش کوه و شکستگی پل فعلا مسدود است و تلاش برای بازگشایی آنها ادامه دارد.

وی اضافه کرد: بارش باران و برف در 7 استان کشور ادامه دارد بر این اساس هموطنان به منظور تردد در استان‌هایی که با بارش مواجه است قبل از حرکت در جریان وضعیت جوی و ترافیکی قرار گیرند.

سرهنگ رحمانی افزود: در استان‌های آذربایجان شرقی در جاده‌های اهر- کلیبر، بستان آباد - تبریز و میانه - زنجان و کردستان در جاده‌های بانه - سقز و سقز - دیواندره بارش برف گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور ناجا افزود: در استان‌های بوشهر، سمنان، گیلان، مازندران و فارس در اکثر جاده‌ها، اردبیل جاده پارس آباد - مشکین شهر، کردستان جاده مریوان - سنندج، اصفهان در جاده اردستان - اصفهان و اردکان - یزد و هرمزگان جاده پارسیان - لنگه بارش باران گزارش شده است.

رحمانی ادامه داد: در استان‌های زنجان، کردستان، اردبیل در ارتفاعات نیز مه گرفتگی با کاهش دید گزارش شده است. بر این اساس هموطنان در صورت تردد در این مسیرها حتما از چراغ مه شکن استفاده و فاصله طولی با خودروی جلو را رعایت کنند.

به گفته وی در استان یزد جاده اردکان - یزدگرد و خاک و کاهش دید شدید گزارش شده و در حال حاضر این مسیر مسدود است.

رحمانی ادامه داد: ترافیک در آزادراه قزوین به کرج (محدوده پل حصارک تا پل فردیس) نیمه سنگین و سایر جاده‌های کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.
کد خبر 204975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =