تصمیمات جدید شهرداری تهران برای ون کافه‌ها | مشاغل سیار ساماندهی می‌شوند

چمدان: مهدی سیف درباره وضعیت مشاغل سیار مانند ون کافه‌ها در شهر تهران به چمدان گفت: ون کافه‌ها در گردشگر پذیر کردن شهر تاثیر دارند و ما نیز پیش از این با ایجاد طرح حیات شبانه تهران از حضور آن‌ها استفاده می‌کردیم.

او افزود: در طرح حیات شبانه تهران چهار نقطه را در نظر گرفته بودیم و با معرفی ون کافه‌ها برای استقرار در این نقاط، فعالیت آنها تا ساعتی پس از نیمه شب ادامه داشت که با استقبال مردم و رضایت صاحبان کافه‌ها همراه بود.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران درباره ساماندهی ون کافه‌ها گفت: در کنار بخش گردشگری، به این ون کافه‌ها نگاه خدماتی نیز وجود دارد. در این موضوع بخش‌های دیگر شهرداری مانند معاونت خدمات شهری و شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر دخیل هستند و نظراتی دارند.

او با اشاره به تصمیم برای ساماندهی ون کافه‌ها گفت: اخیرا معاونت خدمات شهری، معاونت خدمات اجتماعی و بخش‌های مرتبط دیگری تصمیم گرفته‌اند که وضعیت کلی این مشاغل را ساماندهی کنند. پیش از این ما فقط مالکیت خودرو و وضعیت بهداشتی آن را بررسی و آنها را معرفی می‌کردیم اما خدمات شهری الزامات دیگری نیز مد نظر دارد که قرار است با در نظر گرفتن آنها وضعیت ون کافه‌ها و مشاغل سیار ساماندهی شود.

به گزارش چمدان، طی سال‌های اخیر موجی از مشاغل سیار فعال در حوزه نوشیدنی و خوراک در شهر تهران راه افتاده که با وجود استقبال از آنها همچنان از لحاظ شهرداری ساماندهی نشده‌اند و گاهی صاحبان این ون‌ها از برخوردهای شهرداری گلایه دارند.
کد خبر 204972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =