چمدان: مهرداد تاوتلی در نشست خبری با اعلام این که 64 هتل و مرکز اقامتی وابسته به این مجموعه است از برون سپاری حدود 10 مورد از آنها خبر داد و گفت: هتل‌های این مجموعه در 23 استان کشور چهار هزار اتاق و هزار پرسنل دارد.

وی با بیان اینکه بازنشستگان کشوری می‌توانند از تخفیف‌های 50 درصدی این هتل‌ها استفاده کنند افزود: این مجموعه خودگردان است و از دولت اعتباری نمی‌گیرد. ضمن اینکه سود حاصل از این مجموعه به حساب صندوق بازنشستگی واریز می‌شود.

تاوتلی با اعلام این که ضریب اشغال هتل‌های این مجموعه حدود 62 درصد است، گفت: این رقم نسبت به دو سال گذشته 14 درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه در مسیر گردشگری نبودن برخی از هتل‌های این مجموعه باعث شده است تا خالی بمانند گفت: در نظر داریم با تخفیف‌هایی برای این هتل‌ها به توزیع گردشگر در کشور کمک کنیم.

تاوتلی با بیان اینکه هتل‌های این مجموعه یک تا چهار ستاره هستند و برای سفرهای نوروزی افزایش قیمت نخواهد داشت ادامه داد: رزرو آنلاین هتل‌های این مجموعه برای نوروز از دهم بهمن ماه آغاز می‎شود و بر اساس تجربه پیش بینی می‌کنیم 80 درصد اتاق‌های هتل در روزهای نخست رزرو شود.

[related-post id="197852"]

وی به مشارکت در ارزان سازی سفر خبر داد و گفت: با همکاری شرکت قطار رجا اقدام به تهیه بسته سفر ارزان کرده‌ایم که اقشار بیشتری بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

عضو هیات مدیره گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی از بازسازی کامل 23 هتل خبر داد و گفت: در صورت تامین اعتبارات بقیه هتل‌ها نیز بازسازی می‌شوند.

وی سود این مجموعه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی را در سال 96 و 97 (در 10 ماه)  به ترتیب 5 میلیارد و 800 میلیون تومان و 8 میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام کرد.
کد خبر 204832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =