چمدان: اکنون محورهای مواصلاتی در استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، تهران، البرز، زنجان و مازندران شاهد بارش برف و در برخی از محدوده‌ها بارش باران از چند ساعت پیش است.

بارش برف و باران روزهای دوشنبه و سه شنبه این هفته در محورهای این استان‌ها ادامه دارد.

هنگام تردد در تمام محورهای برفگیر کشور همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات مورد نیاز زمستانی برای رانندگان الزامی است.

در حال حاضر بارش باران نیز در محورهای استان‌های ایلام، خوزستان، قزوین، قم، لرستان، مرکزی، همدان، کردستان، کرمانشاه و گیلان ادامه دارد و رانندگان هنگام تردد از این محورها با احتیاط کامل رفت و آمد کنند.

[related-post id="198421"]

ممنوعیت تردد به دلیل شرایط جوی 

محور رامیان - اولنگ - شاهرود واقع در استان‌های گلستان و سمنان و محور فرعی شمشک - دیزین واقع در استان‌های البرز و تهران همچنان تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

محور پونل - خلخال در استان گیلان، محور سی سخت - پادنا واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد، محور گنجنامه - تویسرکان واقع در استان همدان و محور سروآباد - پاوه واقع در استان کردستان تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود خواهد بود.

محور رویان - بلده (حدفاصل وازک تا بلده) واقع در استان مازندران، محور رامهرمز - بهبهان (مسیر برگشت) واقع در استان خوزستان و محور اندیکا - شهرکرد واقع در استان خوزستان تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی به روی خودروها بسته است.

براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی و سامانه‌‌های تردد شمار، اکنون به ‌استثنای محورهای مسدود شده، بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.

هموطنان می‌توانند برای دریافت آخرین وضعیت راه‌های کشور عدد 141 را به شماره 1000141 پیامک کنند و یا با شماره‌ تلفن های 141 و 88925252 تماس بگیرند.
کد خبر 204654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =