پادشاه اسپانیا در در این بازدید، گفتگوی کوتاهی با علی‌ اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و حسن قشقاوی سفیر کشورمان در اسپانیا داشت.

چمدان: وی ضمن اظهار خوشحالی از حضور در غرفه ایران، به سابقه تاریخی، تمدنی و فرهنگی ایران به عنوان یک ‌کشور بزرگ اشاره کرد و با توجه به اجرای موسیقی زنده محلی به هنگام حضور وی، علاقمندی خود را به موسیقی ایرانی ابراز کرد.

علی‌ اصغر مونسان نیز ضمن خوشامدگویی به پادشاه و تشکر از حضور ایشان و همراهان در غرفه ایران، توضیحات کوتاهی در خصوص جاذبه‌های گردشگری ایران ارائه کرد.

یک تخته تابلو فرش منقش به تصویر پادشاه و ملکه به پادشاه اسپانیا تقدیم شد.

به گزارش چمدان، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حاشیه افتتاح سی و نهمین نمایشگاه گردشگری فیتور اسپانیا از خبرنگاران و رسانه‌های کشورهای مختلف دعوت کرد تا با سفر به ایران از جاذبه‌های گردشگری و آثار فرهنگی تاریخی کشورمان بازدید کنند.
 

 «فیلیپ ششم» پادشاه اسپانیا از غرفه ایران بازدید کردند

«فیلیپ ششم» پادشاه اسپانیا، همسرش از غرفه ایران بازدید کردند[/caption]
 

بازدید پادشاه و رئیس مجلس اسپانیا از نمایشگاه ایران


علی اصغر مونسان همچنین در گفتگو با تلویزیون ملی اسپانیا از مردم این کشور خواست تا با سفر به ایران از نزدیک شاهد زیبایی‌های بی‌نظیر کشورمان باشند.

مونسان گفت: گردشگرانی که به ایران سفر می‌کنند پس از بازگشت، تصویر دیگری غیر از آنچه از رسانه‌های مختلف شنیده‌اند، از ایران خواهند داشت.

نمایشگاه فیتور مادرید با حضور ۱۶۵ کشور جهان، جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری را به متخصصان و شرکت‌های فعال در این بخش عرضه می‌کند.

نمایشگاه فیتور مادرید که تا ۷ بهمن (۲۷ ژانویه) دایر است به ‌عنوان یکی از نمایشگاه‌های مهم صنعت گردشگری جهان در مساحتی به وسعت ۶۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع که نسبت به سال گذشته ۲.۵ درصد افزایش یافته و با حضور ۱۰ هزار و ۴۸۵ شرکت از ۱۶۵ کشور جهان برگزار  می‌شود.

جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه سی و نهم فیتور در قالب ۳۱ تورگردان، بخشی از ظرفیت‌ها، امکانات و جاذبه‌های گردشگری و هنری کشور را به نمایش گذاشته است.

ارائه پوستر، کتابچه و نرم افزارهای چند رسانه‌ای حاوی اطلاعات گردشگری و جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و دیدنی ایران و معرفی صنایع دستی از جمله برنامه‌های غرفه ایران در نمایشگاه فیتور است.

کد خبر 203799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =