جدیدترین واکنش‌ها به صدای عجیب در برج میلاد | مدیرعامل برج میلاد: داستان‌سرایی است | شهردار تهران: این برج خطرناک است

چمدان: علی درویش‌پور مدیرعامل برج میلاد تهران شنیدن صداهای عجیب از سازه این برج را که در برخی منابع خبری آمده است، داستان سرایی خواند و گفت: برج میلاد در بهترین حالت ممکن نگهداشت و محافظت می‌شود. برج میلاد تهران به وسیله سامانه‌های هوشمند پیشرفته پایش می‌شود و در صورت مشاهده هر مشکل در کوتاه‌ترین زمان برای رفع آن اقدام خواهد شد.

وی افزود: با توجه به حساسیت مجموعه برج میلاد و خاص بودن آن در کشور، برخی از این موارد در رسانه‌ها به صورتی بیان می‌شود که موجب نگرانی می‌شود این در حالی است که همه اقدام‌های لازم برای پایش سلامت، تعمیر و نگهداری عوامل سازه‌ای و تاسیساتی بر اساس ضوابط معتبرترین استانداردهای بین المللی صورت می‌پذیرد و جایی برای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

[related-post id="203371"]

پیروز حناچی شهردار تهران نیز در حاشیه جلسه هیأت دولت در واکنش به اخباری درخصوص ترک خوردن سازه برج میلاد و به گوش رسیدن صدایی از این برج گفت: این اخبار خیلی مستند نیست اما برج میلاد یکی از برج‌های خطرناک تهران است.

وی افزود: پاکت‌های حجمی (مناقصه) مربوط به برج میلاد باز شده است و این برج به زودی تعیین تکلیف خواهد شد.

شهردار تهران با بیان اینکه به طور قطع شهرداری تهران یک جِرم در این محل قرار خواهد داد افزود: به دلیل گودبرداری صورت گرفته موضوع جایگزینی نوع جرم است که باید بررسی شود.

به گزارش چمدان، برج میلاد، برج مخابراتی چندمنظوره‌ای است که با ارتفاع ۴۳۵ متر بلندترین برج ایران، ششمین برج بلند مخابراتی جهان و نوزدهمین سازهٔ بلند نامتکی جهان است.

این برج با ۱۳ هزار متر زیربنا از نظر وسعت کاربری سازهٔ رأس برج در میان تمامی برج‌های مخابراتی دنیا مقام نخست را دارد.

برج میلاد به دلیل بلندی بسیار و شکل ظاهری متفاوتش، تقریباً از همه جای تهران نمایان است و از این رو، یکی از نمادهای پایتخت ایران به‌ شمار می‌آید.

برج میلاد با توجه به ویژگی‌های منحصربفردش مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار دارد. به همین منظور فضاهای گردشگری، تجاری و فرهنگی، رستوران گردان، رستوران ویژه، سکوی دید باز و بسته، رواق‌های هنری، گنبد آسمان، موزه مشاهیر ایران، موزه هدایای شهرداری، فود کرت، واحدهای تجاری، پارک دلفین‌ها، پینت بال، سینمای گیم ۷ بعدی، دو سالن سینما، لیزریوم، رستوران سنتی، کافه آبشار و … در آن ایجاد شده است.
کد خبر 203689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =