جزئیات تجاوز دو پلیس فرانسه به یک گردشگر زن کانادایی | 20 سال حبس در انتظار دو مامور

چمدان: خبرگزاری فرانسه نوشت: این گردشگر زن 39 ساله در محکمه‌ای جنایی در پاریس اعلام کرد زمانی که ماموران پلیس به من پیشنهاد دادند به اداره پلیس بروم با خودم فکر کردم در آنجا در امنیت کامل به سر می‌برم.

این دو مامور پلیس که با وی در باشگاه شبانه آشنا شده بودند به وی گفته بودند اداره مرکزی پلیس در شماره 36، محله معروف موسوم به اورفور است که در آن فیلم نمایش داده می‌شود.

وی تاکید کرد: من در حالت مستی به سر می‌بردم. می‌دانستم نمی‌توانم هتل محل اقامتم را پیدا کنم. به همین منظور به خودم گفتم دست کم در کمیساریای پلیس، نمی‌توانم به طور مجدد مشروبات الکلی بنوشم و این موجب می‌شود تا در حالت غیر مست به هتل برگردم.

به گفته همین منبع خبری اما این گردشگر زن زمانی که در ساعت 4 صبح به وقت محلی به شماره 36 (به اصطلاح اداره مرکزی پلیس) رسیده بود، در آن منطقه تقریبا شخصی نبود. وی در حالی که تلو تلو می‌خورد تا ساختمان شماره 461 از پله‌ها بالا رفته بود.

بر اساس گزارش صدا و سیما، این گردشگر زن کانادایی گفت: همه چیز خوب پیش می‌رفت. به عکاس‌هایی که در آنجا بود نگاه می‌کردم. ماموران پلیس از من با نوعی مشروب الکل‌دار پذیرایی کردند. من واقعا تمایل نداشتم مشروب بنوشم. اما به رسم احترام یک جرعه نوشیدم. وی با بیان این که آن شب در آن باشگاه شبانه بوده گفت قصد نداشتم به غیر از آشنایی پا فراتر بگذارم.

وی در بخش دیگری از توضیحاتش در دادگاه جنایی افزود: متهمان (دو مامور پلیس) من را مجبور کردند تا مشروبات الکلی بنوشم و سپس یکی از آنها مجبورم کرد کارهای غیراخلاقی انجام دهم. بعد از این اتفاق، من را به درون اتاق دیگری انداختند و به طور مجدد به من تجاوز کردند.

وی در دادگاه تاکید کرد: به نظر من سه نفر بودند.

این در حالی است که این دو مامور پلیس هر گونه تجاوز به این گردشگر زن 39 ساله را انکار می‌کنند. در صورت اثبات جرم، این دو مامور پلیس به تحمل 20 سال زندان محکوم می‌شوند.
کد خبر 203467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =