تصویب سفر ایرانی‌های دوتابعیتی به کشور بدون هیچ مشکلی | همه ایرانیان باید بتوانند راحت به کشور سفر کنند و اموال خود را بفروشند

چمدان: حجت‌الاسلام حسن روحانی چهارشنبه 26 دی ماه در نشست مشترک هیأت وزیران با استانداران سراسر کشور با تاکید بر معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری در رسانه‌ها گفت: اینکه دولت بوم‌گردی را در روستاهای کشور دنبال می‌کند که به واسطه آن خانه‌ای روستایی تعمیر و آباد می‌شود، به معنای رسیدگی است. این اقدام موجب می‌شود که یک روستایی بتواند صنایع دستی خود را تولید کرده و با استفاده از فضای مجازی بتواند این محصول را در داخل و خارج به فروش برساند.

وی با بیان اینکه امکانات گردشگری که در کشور وجود دارد، باید از سوی مسئولان، رسانه‌ها و صدا و سیما برای مردم تبیین شود، گفت: اینکه بهترین و شاید تنها خلیج دریای خزر و یک پارک ملی کم‌نظیر در استان گلستان وجود دارد، باید در رسانه‌ها و روزنامه‌های ما تبلیغ و تبیین شوند.

[related-post id="201795"]

روحانی افزود: یکی از وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید هدایت کردن روزنامه‌ها و رسانه‌ها در این راستا باشد و بخشی از کار روزنامه‌ها باید تبلیغ برای توسعه گردشگری در کشور باشد وگرنه رسانه‌ها برای چه چیزی مهمتر از منافع ملی یارانه دریافت می‌کنند؟ آیا یارانه تنها برای این است که به نفع این حزب یا آن گروه تیتر درشت بزنند؟

رییس جمهوری اظهار داشت: وزارت ارشاد باید چارچوب مشخصی برای ترویج اشتغال، تقویت منافع و مصالح ملی در روزنامه‌ها و رسانه‌ها تعریف کند و روزنامه‌ها، رسانه‌ها و صدا و سیمای ما باید از افکار فرهیختگان و اندیشمندان کشور استفاده کرده و راهکارهای مناسب را در اختیار دولت قرار دهند.

روحانی با بیان اینکه وقتی در شورای عالی امنیت ملی تصویب می‌کنیم که یک ایرانی دو تابعیتی هنگامی که می‌خواهد وارد کشور شود، هیچ مشکلی نداشته باشد و بتواند اموال منقول و غیرمنقول خود را به راحتی به فروش برساند به معنای آن است که یک قانون گذشته را اصلاح کرده‌ایم، گفت: همه ایرانیان باید بتوانند راحت به کشور خود مسافرت کنند. همانطور که در زمینه سربازی هم این تصمیم را گرفتیم که جوانی که می‌خواهد به کشور بیاید بتواند به راحتی این کار را انجام دهد.
کد خبر 202215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =