چمدان: ترکیه که رویای 50 میلیون گردشگر در سال را دارد به سمت توزیع گردشگر در شهرهای مختلف می‌رود. شهرهای کوچک و کمتر شناخته شده ترکیه برای جذب گردشگر به سمت ایجاد جاذبه‌های خاص و عجیب می‌روند. این‌ بار شهرداری یک شهر شمالی ترکیه به نام اردو به دنبال افزایش جذب گردشگر به این شهر است. این شهر‌ حالا با ساخت یک خانه وارونه سعی در جذب گردشگر دارد.



این خانه ویلایی دو طبقه 192 متر مربع وسعت دارد و 95 هزار دلار هزینه ساخت آن بوده است. این خانه تمام جزییات و وسائل یک خانه کامل را داراست و قرار است بزودی تبدیل به جاذبه گردشگری شهر اردو شود.

این خانه چهارمین خانه وارونه در ترکیه است. شهر اردو در ساحل دریای سیاه یه شهر سبز طبیعی معروف است و تلاش می‌کند گردشگران عرب را بیش از پیش به این شهر جذب کند.

ترکیه در سال 2018 پذیرای حدود 46 میلیون گردشگر بوده که 23 درصد نسبت به سال 2017 رشد و بیش از 30 میلیارد دلار هم درآمد داشته است.

با افتتاح فاز نخست فرودگاه جدید استانبول که می‌رود با اتمام چهار فاز آن در سال 2023 بزرگ‌ترین فرودگاه جهان باشد و تعدیل قوانین مربوط به اقامت و تابعیت، احتمالا گردشگران خارجی بیشتری در آینده به ترکیه سفر کنند.

اگر به ترکیه رفتید و علاقه مند به دیدن این خانه وارونه بنفش هستید نقشه زیر کمک زیادی به شما خواهد کرد.

کد خبر 201217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =