چمدان: حرمت الله رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار چمدان در ارتباط با اینکه با توجه به شیوع آنفولانزای خوکی در گرجستان آیا بخشنامه‌ای در مورد لغو تورهای گرجستان ابلاغ شده‌ است یا خیر؟ گفت: بخشنامه یا ابلاغیه‌ای در این زمینه نداشتم.

وی ادامه داد: مگر به خاطر جسارتی که به شهروندان ایرانی شده‌ بود بخشنامه‌ای ابلاغ شد که اکنون بخواهند برای آنفولانزای خوکی بخشنامه‌ای ارائه کنند؟ باید پرسید آیا پای منافع افرادی میان است که با چنین برخوردی روبرو هستیم؟

رئیس هیات مدیره دفاتر خدمات مسافرت هوایی و گردشگری توضیح داد: از آنجا که با گرجستان لغو روادید هستیم این مساله به عنوان یک فرصت مطرح می‌شود، در حالی که ما با ترکیه، مالزی و آذربایجان نیز لغو روادید هستیم و همه این کشورها از نظر گردشگری اولویت دارند.

[caption id="attachment_201138" align="aligncenter" width="750"]تورهای گرجستان مگر به خاطر جسارتی که به شهروندان ایرانی شده‌بود بخشنامه‌ای ابلاغ شد که اکنون بخواهند برای آنفولانزای خوکی بخشنامه‌ای ارائه کنند؟ باید پرسید آیا پای منافع افرادی میان است که با چنین برخوردی روبرو هستیم؟[/caption]

رفیعی در مورد اینکه چه نهادی باید در مورد توقف تورها به یک کشور تصمیم گیری کند؟ گفت: وزارت امور خارجه باید در این زمینه به معاونت گردشگری بخشنامه بفرستد و معاونت گردشگری بخشنامه را به واحدخای زیرمجموعه خود ابلاغ کند.

به گزارش چمدان، به دلیل شیوع آنفولانزای خوکی مدارس و دانشگاه‌های دولتی گرجستان تا 21 ژانویه تعطیل هستند و تا کنون فوت 14 نفر به دلیل این بیماری اعلام شده‌ است.

[related-post id="201086"]
کد خبر 201123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =