چمدان: برنامه‌ریزی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای استفاده از عمارت تاریخی کلاه فرنگی، حاشیه‌های متعددی به ویژه در فضای شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرده است.

پس از اینکه یکی از کابران توییتر آذری جهرمی را به «کاخ نشینی» متهم کرد حالا نماینده قم و اصولگرای مجلس در توییتری که همچنان فیلتر است (!) به حضور وزیر ارتباطات در این عمارت واکنش نشان داده است.

احمد امیرآبادی فراهانی نوشته است: شنیده‌ام آقای وزیر برخی جلسات غیررسمی خود را با اعضای یک مرکز آشنا در دفتر عمارت جدید خود برگزار می‌کند؟ آیا علت انتخاب این محل برای جلسه با آشنایان ربطی به حرفه پیشین ایشان هم دارد؟ ...

آذری جهرمی در واکنش به توییت این نماینده اصولگرای مجلس نوشته است: تاکنون جلسات با استارت‌آپ‌ها را برای ماهیت تاریخی در کلاه فرنگی برگزار می‌کردیم، «وزیر عمارت» هم مانند «خارج از دید» و ... تنها به درد شب‌نامه‌ها می‌خورد و نه انتشار واقعیات. عالم محضر خداست. این دفتر و آن دفتر ندارد. مشخصا آشنایان شما سخت مشغولند.

تصویر توییت نماینده و پاسخ وزیر ارتباطات را در زیر ببینید:

[related-post id="201007"]

واکنش آذری جهرمی

 

 

به گزارش چمدان، عمارت کلاه فرنگی (بی‌سیم) مربوط به دوره پهلوی است. این اثر در تاریخ ۱۷ خرداد ۱۳۷۹ با شمارهٔ ثبت ۲۶۹۳ به‌ عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

[related-post id="196437"]
کد خبر 201056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =