سفرهای گرم و کم‌هزینه زمستانی با تورهای داخلی ارزان و به‌صرفه هیپوتریپ

چمدان: سفر مثل یک اکسیر است؛ حتی سفرهای یک روزه هم این قابلیت را دارند که یک ذهن شلوغ و خسته را به دریایی آرام با سکوتی دلنشین تبدیل کنند.

خاصیت سفر بازگرداندن انرژی‌های از دست رفته است. پس اگر می‌خواهید ماه‌های پایانی سال را پرانرژی به آخر برسانید، به فکر یک سفر دو سه روزه باشید. وب‌سایت هیپوتریپ برای زمستان تورهای داخلی کوتاهی را با مناسب‌ترین قیمت برنامه‌ریزی کرده است تا از زمستان زیبا بیشتر لذت ببرید.

کیش، قشم و مشهد در زمستان

خوشبختانه در ایران با تنوع آب و هوایی بالایی که وجود دارد، در هر فصل می‌توان یک نقطه‌ی خوش و آب و هوا و معتدل پیدا کرد. شاید در این روزهای سرد بهترین راه پناه بردن به آفتاب گرم جنوب کشور باشد؛ مثلا تورهای کیش یا قشم هیپوتریپ –که با توجه به خدمات‌شان بهترین قیمت را دارند- این روزها خیلی می‌چسبد.

البته جاذبه‌های این سرزمین بیشتر از آن است که محدود به یک شهر و دو شهر باشد بنابراین می‌توان زیبایی‌های زمستانه‌ی شهرهای دیگر را هم تجربه کرد. تماشای طلوع خورشیدی که از شرق سر می‌زند، از پشت کوه‌های خراسان شمالی و رفتن به سفری که هم سیاحت است و هم زیارت؛ مشهد و زیبایی‌هایش.

لذت سفر به شهرهایی که گفتیم؛ آرامش و هوای مطبوع جزیره‌ی کیش یا زیبایی‌های خیره‌کننده و رنگارنگ قشم یا قدم زدن در حال و هوای زمستانی مشهد وقتی بیشتر می‌شود که بدانید ساده و بدون دردسر و با قیمت مناسب می‌توانید به آن‌جا سفر کنید. کافی است همان‌طور که مشغول کار هستید یا در حال تماشای تلویزیون و یا شاید هم در ایستگاه مترو، وبسایت هیپوتریپ  را بازکنید و در قسمت تورهای داخلی، کیش، قشم، مشهد یا هر شهر دیگری را که دل‌تان می‌خواهد برای یک سفر چندروزه‌ی زمستانی انتخاب کنید. می‌توانید از بین قیمت‌های موجود بهترین قیمت‌ها را انتخاب و در تور ثبت‌نام کنید.

کیش

تور کیش

ساحل مرجانی کیش با امکانات تفریحی غواصی، جت اسکی، بنانا، شاتل، پاراسل و... را در تور کیش از دست ندهید. بعد از تفریح کمی کنار آلاچیق‌های زیبای ساحل بنشینید و چای بنوشید.

آب انبار سنتی کیش یا پنج بادگیر که به سبک معماری یزد ساخته شده، مخصوص کسانی است که به معماری سنتی ایرانی علاقه دارند.

دیدنی‌های کیش زیادند اما در این میان، کشتی یونانی، اسکله بزرگ تفریحی کیش، مجموعه درخت سبز، پارک دلفین‌ها، شهر باستانی حریره و شهر زیرزمینی کاریز را به شما پیشنهاد می‌کنیم که دیدن‌شان با همسفران تور لذت زیادی دارد.

تور قشم

قشم که ساکنانش بیشتر به صیادی، لنج‌سازی، نخل‌داری و دادوستد مشغولند این روزها فصل گردشگری خود را سپری می‌کند.

از جذاب‌ترین محل‌هایی که می‌توانید با تور قشم که با آن سفر می‌کنید به آن بروید غار خربس است. دره‌ی ستاره‌ها،

تنگه چاه کوه که از فرسایش سنگ‌های طبیعی به وجود آمده، جزایر ناز با امکانات تفریحی و گردشگری بسیار زیادی مانند پیاده‌روی روی آب، آفرود سواری، تفریحات هوایی مانند پاراگلایدر، کایت بورد و جنگل حرا را که دیدید باید سری به بازار درگهان بزنید که می‌توانید در آن کالاهای زیادی را با قیمت‌های ارزان بخرید.

تور مشهد

بعد از زیارت حرم امام هشتم همراه تور به آرامگاه نادرشاه افشار و مقبره‌ي فردوسی سر بزنید. نگران خرید سوغاتی هم نباشید؛ انواع سوغاتی را می‌توانید از بازار رضا تهیه کنید. پارک هفت‌حوض، وکیل‌آباد و کوه‌سنگی هم از دیدنی‌هایی هستند که با تور مشهد به دیدن‌شان می‌روید.

بسته‌های تورهای هیپوتریپ

هیپوتریپ بسته‌های پیشنهادی‌ای را -از تورهای داخلی و خارجی- برای شما فراهم کرده است و در آن مدتِ اقامت، قیمت و خدمات تورهای هوایی یا زمینی را مشخص کرده است؛ اما اگر هیچ‌کدام از این بسته‌ها را دوست نداشتید، فقط کافی است نام، شماره تماس و ایمیل خود را در وبسایت هیپوتریپ وارد کنید تا کارشناسان هیپوتریپ با شما تماس بگیرند و تورهای دیگری را به شما معرفی کنند که دقیقاً متناسب با نیازها و خواسته‌‌های‌تان باشد.

هیپوتریپ می‌خواهد دغدغه‌های شما را برای سفر کم کند و مثل یک دستیار باهوش و باتجربه بهترین تورها و هر آن‌چه را که از یک سفر لذت‌بخش انتظار دارید در اختیارتان بگذارد.

قدم اول برای یافتن تور، جمع‌آوری اطلاعات است؛ اطلاعات شهری که می‌خواهید به آن‌جا سفر کنید، اطلاعات محل اقامت و هتل، مسیرهای هوایی و زمینی، امکانات رفاهی تور و جزئیات و اطلاعات دیگر.

برای جمع‌آوری همه‌ی این اطلاعات باید ساعت‌ها در اینترنت بچرخید یا به آژانس‌های مسافرتی مختلف سر بزنید اما هیپوتریپ تمام قدم‌های لازم برای یافتن یک تور مناسب را پیموده است تا کار شما را آسان کند.

در وب‌سایت هیپوتریپ و در بخش هیپومگ می‌توانید اطلاعات فراوانی درباره‌ی شهری که قصد سفر به آن دارید پیدا کنید و یا درباره‌ی هتل‌ها، پروازها و هرچه که لازم است با چند کلیک ساده اطلاعات کسب کنید.

با وجود کارشناسان باتجربه و با صبر و حوصله‌ای که در هیپوتریپ منتظرند تا با اطلاعات و تجربه‌شان بهترین شرایط سفر را برای شما فراهم کنند، ما پیشنهاد میکنیم، خودتان هم یک لیست از سوالات احتمالی که درباره‌ی امکانات تور در ذهنتان دارید آماده کنید و پاسخ سوال‌هایتان را شفاف و راحت از هیپوتریپی‌ها بخواهید.

سوالاتی مانند امکانات حمل‌و‌نقل، امکانات تفریحی و رفاهی تور، ویژگی‌های محل اقامت، هزینه‌های مربوط به گشت‌ها یا غذاها و حتی سوالاتی درباره‌ی سایر همسفران شما در تور، می‌تواند خیال‌تان را بابت گشت و گذار و تجربه‌های جدید راحت کند.

حالا برای یک سفر زمستانی ساده و دلچسب آماده‌اید؟ کجا می‌روید؟ کیش، قشم یا مشهد؟
کد خبر 200457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =