چمدان: اولین  مسابقه استارت‌آپ‌های گردشگری غذا در سال 2019 از سوی سازمان جهانی گردشگری در اسپانیا برگزار می‌شود. زمان بندی این برنامه که از 17 اکتبر 2018 آغاز شده به شرح زیر است:

5 مارس 2019 | آخرین زمان فرستادن درخواست برای شرکت در مسابقه

1 آپریل 2019 | اعلام 5  فینالیست در پلت فرم آنلاین مسابقه

3 می 2019 | اعلام برنده نهایی

مسابقه استارت‌آپ‌های گردشگری غذا یک ابتکار جهانی است که هدف آن معرفی استارت‌آپ‌ها و حمایت از نوآوری‌ها در این حوزه است.

برگزار کنندگان به دنبال استارت‌آپ‌هایی هستند که تمرکزشان را بر حل نیازهای واقعی گردشگری و غذا گذاشته‌اند و در این باره دیدگاهی متعهدانه دارند.

[related-post id="194566"]

چه کسانی برای شرکت در مسابقه واجد شرایط هستند؟

کسانی که در مراحل اولیه کار خود هستند، فرقی نمی‌کند که غیرانتفاعی یا انتفاعی باشند، صاحبان این استارت‌آپ می‌تواند اشخاص حقیقی یا حقوقی باشند، کارشان را با داشتن حداقل‌ها شروع کرده‌ باشند، دیدگاهی پایدار و نوآوری داشته باشند.

مسابقه استارت‌آپ‌های گردشگری غذا

چه چیزهایی در ارزیابی اهمیت دارد؟

بتوانند بین فرهنگ، گردشگری، میراث و غذا پیوند ایجاد کنند، در همه مراحل سفر بتوانند بین کاربر و بازار ارتباط برقرار کنند و...

 چه چیزهایی در ارزیابی بررسی می‌شود؟

میزان تاثیرگذاری و مقیاس کاری، اعتبار مدل کسب و کار، تعهد و توانایی تیم، آمادگی برای همکاری و مشارکت، بخش فنی و دیجیتال، اطمینان به ارزش ایده و پیشنهاد خودشان.

این رویداد هزینه حمل و نقل و اقامت یک نماینده از هر تیم فینالیست را برای دو شب در سن سباستین اسپانیا تقبل می‌کند.

جایزه این مسابقه برای 20 استارت‌آپ انتخاب شده این است که آنها را در لیستی به کارشناسان و ذینفعان این معرفی می‌کند.

5 فینالست هزینه سفرشان داده می‌شود تا بتوانند ایده‌شان را به متخصصان، صنعتگران بین المللی، سرمایه گذاران بین الملی سیاستمداران و .. که در مراسم این رویداد در اسپانیا حضور دارند ارائه کنند.

برنده نهایی امکان این را پیدا می‌کند که از متخصصان مرکز آشپزی باسک که یک بنیاد پیشرو در زمینه تحقیقات و امکانات صنعت غذاست برای بهبود کارش استفاده کند و از راهنماهایی این شرکت بهره ببرد و از امکانات این مرکز نیز استفاده کنند. همچنین می‌تواند در این مرکز پایلوت پروژه‌اش را طراحی کند و از شبکه این بین‌لمللی این مرکز برای پیاده سازی ایده خود استفاده کند.
کد خبر 199137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =