تور جام ملت‌‌های آسیا چقدر آب می‌خورد؟ | حداقل پولی که مسافران برای سفر به امارات و تماشای یک بازی باید بدهند

چمدان: بازار تبلیغات تور جام ملت‌‌های آسیا داغ است، هر چند شرایط ارزی و اقتصادی قدرت سفر را کاهش داده و از سوی دیگر کشور امارات متحده عربی و رویداد جام ملت‌ها جاذبه‌ای مثل جام جهانی یا المپیک محسوب نمی‌شوند و تنها عاشقان فوتبال را به خود جذب می‌کنند. با این وجود این روزها تعداد زیادی از آژانس‌ها تور جام ملت‌‌های آسیا را در بسته‌های سفر خود قرار داده‌اند. تورهایی که به دلیل بالا نرفتن قیمت، بیشتر بر مبنای تماشای یکی از بازی‌های تیم ملی برنامه‌ریزی شده‌اند.

تورهایی که شامل یکی از سه بازی تیم ملی ایران در مرحله گروهی هستند به طور میانگین در حدود 4 میلیون تومان هزینه دارند و همه آنها شامل بلیت درجه سه برای بازی‌ها نیز می‌شود که درخواست بلیت برای درجه دو و یک شامل هزینه جداگانه می‌شود. بیشتر آژانس‌ها تور جام ملت‌های آسیا را برای 4 شب اقامت و یک بازی تیم ملی بسته‌اند.

 

تور جام ملت‌‌های آسیا

تور جام ملت‌‌های آسیا

تور جام ملت‌‌های آسیا

 

قیمت اعلام شده این تورها براساس اتاق دو نفره است و در صورت درخواست اتاق یکنفره، هزینه بیشتر خواهد بود. اکثر بسته‌های تور جام ملت‌های آسیا شامل حمل و نقل فرودگاهی می‌شود اما برخی از تورها حمل نقل بین هتل و ورزشگاه‌ها را نیز جزء بسته‌های تور جام ملت‌های آسیا قرار داده‌اند. برخی از تورها برای حمایت از تیم ملی وعده لباس‌های هواداری ویژه مسابقات و اقلام تبلیغاتی برای گردشگران را نیز داده‌اند.

بیشتر این تورهای برای هتل‌های سه و چهار ستاره شهر دوبی بسته شده و اینترنت و غذا برای تمام وعده‌ها از امکانات متغیر آژانس‌ها است. آژانس‌های که بسته تور جام ملت‌های آسیا را برای فروش دارند، اعلام کرده‌اند که در صورت درخواست بلیط هر بازی به صورت Category 2 مبلغ 25 درهم و Category 1 مبلغ 50 درهم به مبالغ تور اضافه می‌شود.
کد خبر 199124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =