حمام‌های سنتی به یاری گردشگری سلامت تهران می‌آیند

چمدان: علیرضا جعفری، معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان تهران گفت : در حوزه گردشگری پزشکی  به دلیل وجود تجهیزات روز  بیمارستانی  و کادر درمانی و پزشکان به نام و همچنین هزینه پایین درمان، فرصت های سرمایه گذاری مناسبی در ایجاد هتل بیمارستان و دهکده های سلامت وجود دارد.

علیرضا جعفری ادامه داد : بانک اطلاعاتی از فرصت های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری سلامت جمع آوری و در قالب بسته های سرمایه گذاری در اختیار سرمایه گذاران بخش خصوصی قرار می گیرد.

جعفری با اعلام اینکه وجود چشمه های معدنی در شهرستان های فیروزکوه و دماوند ظرفیت تاسیس کمپ های گردشگری سلامت و حمام های سنتی با خواص درمانی را نیز پیش روی سرمایه گذاران قرار داده است، افزود : اولین گام در توسعه گردشگری سلامت تبیین آورده اقتصادی این حوزه  برای سرمایه گذران بخش خصوصی و جوامع محلی  است.

او در پایان خاطر نشان کرد : در دومین کارگروه میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری که در سالن جلسات استانداری تهران برگزار گردید طرح پروژه گردشگری در عرصه 45 هکتاری در شهرستان اسلامشهر و مسائل و مشکلات موقوفه سردار فیروزکوهی واقع در شهرستان فیروزکوه نیز مورد بررسی قرار گرفت.

 
کد خبر 198738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =