بازداشت مدیرکل میراث فرهنگی قزوین و برخی از معاونانش | سکوت سازمان میراث فرهنگی درباره برخی بازداشت‌ها

چمدان: برخی منابع خبری به نقل از منابع آگاه اعلام کرده‌اند که مدیر کل میراث فرهنگی استان قزوین و برخی معاونان این اداره کل امروز بازداشت شده‌اند. این منابع علت بازداشت مدیر کل میراث فرهنگی قزوین و معاونان را براساس شنیده‌هایشان جابجایی آثار تاریخی و اختلاف حساب گمانه‌زنی کرده‌اند.

مدیر روابط عمومی اداره کل بازرسی استان قزوین نیز دقایقی پیش بازداشت مدیرکل میراث فرهنگی را تایید کرد و افزود: علت مشخص نیست و تحقیقات ادامه دارد.

مدیر روابط عمومی اداره کل بازرسی استان قزوین خاطرنشان کرد: گزارشی به دادسرا ارسال و بنا بر تشخیص بازپرس، مدیرکل میراث فرهنگی بازداشت شد و در حقیقت این امر به دستور دادسرا انجام شده است.

به گزارش چمدان، ابتدای مهر ماه امسال نیز اشکان مختاری مدیر کل سابق میراث فرهنگی استان هرمزگان به همراه تعدادی از معاونان و مدیران این اداره بازداشت شدند. بازداشتی که نهایتا منجر به تغییر مدیریت در اداره کل شد. همچنین آذرماه سال گذشته رضا علیزاده مدیر کل سابق میراث فرهنگی استان گیلان بازداشت شد.

این بازداشت‌ها در حالی اتفاق می‌افتد که مسئولان ارشد سازمان میراث فرهنگی تاکنون درباره این پرونده‌ها، علت بازداشت‌ها، اتهام‌های احتمالی و نتیجه پرونده‌ها به افکار عمومی اطلاع رسانی نکرده‌اند. علی اصغر مونسان، رییس سازمان میراث فرهنگی مدتی پیش در واکتش به این بازداشت‌ها آن را موضوعاتی اداری دانست که در همه دستگاه‌ها پیش می‌آید.

[related-post id="198681"]
کد خبر 198668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =