چمدان: مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: اکنون بارش برف و باران در محورهای استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، خراسان شمالی، سمنان، گلستان و کردستان ادامه دارد.

در مسیرهای استان‌های مازندران و گیلان نیز بارش باران ادامه دارد و هشت مسیر برون شهری همچنان تا اطلاع بعدی مسدود است.

طبق پیش بینی سازمان هواشناسی کشور، بارش برف و باران در برخی از مسیرهای این استان‌ها تا بعد ازظهر امروز شنبه 8 دی ماه ادامه خواهد داشت و داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی برای رانندگان الزامی است.

علاوه بر 9 استان یاد شده که درگیر بارش برف و باران هستند اکنون مسیرهای استان‌های خراسان رضوی، زنجان ، فارس و قزوین را مه فرا گرفته است.

[related-post id="198421"]

ممنوعیت تردد بدلیل مداخلات جوی 

مسیر رامیان - اولنگ - شاهرود واقع در استان‌های گلستان و سمنان و مسیر فرعی شمشک - دیزین در استان‌های البرز و تهران، مسیرهای پونل - خلخال و املش - اطاقور در استان گیلان تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

همچنین مسیر سی سخت - پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد و مسیر گنجنامه - تویسرکان در استان همدان تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود شده است.

مسیر سروآباد - پاوه در استان کردستان تا اطلاع بعدی به دلیل سیلاب و طغیان رودخانه و نبود ایمنی کافی به روی خودروها بسته است.

مسیر قدیم قزوین - رشت (محدوده تونل شیرین سو) در استان قزوین تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود و مسیر جایگزین کنارگذر تونل تعیین شده است.

همچنین براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌‌های تردد شمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به ‌جز این مسیرهای مسدود شده، بقیه مسیرهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.

هموطنان می‌توانند برای دریافت آخرین وضعیت راه های کشور عدد 141 را به شماره 1000141 پیامک کنند و یا با شماره‌ تلفن های 141 و 88925252 تماس بگیرند.
کد خبر 198545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =