چمدان: اکبر خانجان‌خانی مدیر اقامتگاه واحه در شهر یزد و از فعالان گردشگری این شهر ظهر روز گذشته به دلیل سقوط پاراگلایدر جان خود را از دست داد.

او که در زمینه ورزش‌های پروازی فعال بود و تیم یزد ادونچر به مدیریت او در حوزه پرواز با پاراموتور و پاراگلایدر در کویرهای اطراف یزد فعال بود روز گذشته همراه با یک خانم پرواز خود را انجام دادند که متاسفانه این پرواز برای همیشه ناتمام ماند.

[related-post id="197089"]

دکتر احمد دهقان رئیس سازمان اورژانس 115 یزد در توضیح این حادثه گفت: این حادثه ساعت 12 و 30 دقیقه ظهر امروز رخ داد که بلافاصله پس از تماس با اورژانس، نیروهای عملیاتی به محل اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از فوت شدگان اکبر خانجان‌خانی رئیس کمیته ورزش‌های هوایی استان بود که پس از عملیات احیا و انتقال به بیمارستان افشار یزد در این مرکز درمانی فوت کرد.

رئیس سازمان اورژانس 115 یزد افزود: نفر دوم هم که یک زن بود به بیمارستان شهید رهنمون اعزام شد که او هم در این مرکز درمانی، جان باخت.

دهقان با بیان اینکه علت سقوط این پاراگلایدر هنوز مشخص نیست اضافه کرد: این گونه کمپ‌ها که ورزش‌های این چنینی بخه صوص در روزهای تعطیل در آن انجام می‌شود فاقد کد امدادی است.

[related-post id="197206"]

اکبر خانجان‌خانی - مدیر اقامتگاه واحه یزد - سقوط پاراگلایدر - مدیر اقامتگاه واحه یزد جان خود را از دست داد

چمدان درگذشت این فعال گردشگری را تسلیت می‌گوید ...
کد خبر 197111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =