چمدان: حجت‌الاسلام مجید عامری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه کرمان به مناسبت پنجم دی‌ماه سالروز استقرار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌ فرمان امام (ره) در فرودگاه‌های کشور افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حداقل بضاعت امکاناتی در زمینه خنثی کردن هواپیماربایی در کشور 100 درصد موفق عمل کرده است.

او نقش امنیت پرواز را در کشور بسیار مهم اعلام کرد و گفت: امروز ایران اسلامی در بحث امنیت پرواز وابسته به هیچ کشوری در دنیا نیست.

عامری افزود: زمانی منافقین با ربایش هواپیماها امنیت کشور را به خطر انداخته بودند و با فرمان امام (ره) و استقرار سپاه در فرودگاه‌ها دشمنان ناامید شدند و امنیت پرواز در فرودگاه‌ها برقرار شد تا جایی که هیچ ربایشی نداشتیم.

وی در ادامه گفت: در یک مورد پرواز 26 نفر به طور همزمان اقدام به ربایش هواپیما کرده بودند که به ‌وسیله نیروهای حفاظت پرواز سپاه این توطئه خنثی شد و هواپیماربایان دستگیر و به هلاکت رسیدند.

بر اساس گزارش ایرنا، مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در فرودگاه‌های کشور تعداد مسافران هوایی را در سال گذشته 62 میلیون و 101 هزار نفر عنوان کرد و گفت: این تعداد به‌ سلامتی و در امنیت کامل مسافرت هوایی خود را انجام دادند.
کد خبر 197074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =