چمدان: دهکده سمرینگ در اتریش یکی از مقاصد مهم گردشگران علاقه‌مند به ورزش‌های زمستانی در اروپاست. این دهکده پیست اسکی معروفی به همین نام دارد.

این دهکده به خاطر داشتن خط راه آهن مستقیم به وین در دسترس گردشگرانی است که به این کشور سفر می‌کنند. فاصله این دهکده تا وین حدود 80 کیلومتر است.

دهکده و کوه اسمرینگ در دامنه رشته کوه‌های آلپ قرار دارد و همین مساله سبب شده که ظرفیت ورزش‌های کوهستانی و زمستانی به ویژه اسکی در این منطقه به وجود بیاید.

[caption id="attachment_196897" align="aligncenter" width="1000"]پوستر برهنه یک زن پیست اسکی سمرینگ در اتریش امسال میزبان مسابقات جهانی اسکی زنان است[/caption]

پیست اسکی سمرینگ امکان انواع گوناگون ورزش اسکی و اسنوبورد را برای گردشگران فراهم می‌کند. فهرست قیمت‌ها در پیست اسکی سمرینگ را می‌توانید اینجا بخوانید

اگرچه سمرینگ برای ورزش‌های زمستانی شهرت بسیار دارد اما در تابستان هم کوهنوردی و دوچرخه سواری کوهستانی در این منطقه امکانپذیر است.

امسال مسابقات قهرمانی جهان اسکی زنان در در این پیست در حال برگزاری است. این بازی‌ها امسال به خاطر پوستر تبلیغاتی مسابقات اسکی قهرمانی زنان جهان، بسیار پر حاشیه شده‌است. به دلیل استفاده از تصویر یک زن برهنه در پوستر این بازی‌ها برگزار کنندگان آن با انتقادات گسترده‌ای روبرو شده‌ است.
کد خبر 196891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =