چمدان: علی رستمی در نشست خبری سومین نمایشگاه حمل و نقل بین المللی کشور افزود: ظرفیت فرودگاه حضرت امام با بهره‌ برداری از ترمینال سلام 50 درصد افزایش پیدا می‌کند. پس از افتتاح این ترمینال ساخت ترمینال ایرانشهر در دستور کار شرکت شهر فرودگاهی قرار خواهد گرفت. انتظار می رود در پنج سال آینده شاهد بهره‌برداری از ترمینال بزرگ ایرانشهر در فرودگاه حضرت امام(ره) نیز باشیم.

وی افزود: می‌خواهیم ایران به رتبه نخست در جابجایی بار و رتبه دوم جابجایی مسافر دست یابد و از این رو با اجرای طرح جامع شرکت شهر فرودگاهی بسترهای مناسب برای دستیابی به این چشم انداز فراهم شده است.

وی با بیان اینکه ساماندهی تاکسی‌های فرودگاه حضرت امام(ره) یکی از اولویت‌های وزارت راه است، اظهار داشت: برای ساماندهی حمل و نقل مسافران در این فرودگاه به دنبال الکترونیکی کردن خدمات تاکسی‌ها در این فرودگاه هستیم تا بتوانیم به صورت الکترونیکی از خدمات آنها استفاده شود.

رستمی افزود: با افتتاح ترمینال سلام زمینه انتقال برخی از پروازهای داخلی بین ساعت 12 شب تا 5 صبح به این فرودگاه فراهم می‌شود زیرا توقف پروازها در فرودگاه مهرآباد از ساعت 12 شب تا 5 صبح خلائی را در تهران به وجود می‌آورد که با انتقال برخی از پروازهای داخلی به ترمینال سلام می‌توان این کاستی را جبران کرد.

[related-post id="193757"]

[related-post id="194575"]
کد خبر 196247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =