چمدان: ماموکا جانگولاشویلی افزود: این تغییرات مختص به ایران نخواهد بود و همه کشورها را در برخواهد گرفت و در این خصوص اطلاع رسانی کامل انجام می‌شود.

مدیرکل گمرکات گرجستان با اشاره به واردات به مصالح ساختمانی از ایران به این کشور گفت: در حوزه مصالح ساختمانی پس از اجرای قوانین جدید، هرگونه واردات نیازمند اخذ گواهینامه‌های استاندارد و معتبر خواهد بود.

سفیر جمهوری اسلامی در تفلیس نیز در این دیدار با تاکید بر ضرورت پیگیری مشکلات اخیر ایجاد شده برای برخی اتباع ایرانی در مبادی ورودی گرجستان گفت: ما خواستار رعایت احترام و توجه جدی به ارزش‌های مذهبی و فرهنگی دربرخورد با اتباع ایرانی شد.

سید جواد قوام شهیدی با اشاره به روابط رو به گسترش تجاری و اقتصادی میان دو کشور بر لزوم اطلاع رسانی به موقع و دقیق در خصوص تغییر قوانین و مقررات گمرکی تاکید کرد.

مدیرکل گمرکات گرجستان نیز ضمن تاکید بر احترام دولت و ملت گرجستان به مردم ایران اظهار داشت: با فرهنگ و ارزش‌های مذهبی مردم ایران آشنا هستیم و تلاش جدی شده است تا قوانین و مقررات را منطبق با فرهنگ، سنت و ارزش‌های مذهبی و ایرانی اجرا کنیم.

وی افزود: ما نیازمند همکاری هستیم تا در فضای بسیار مثبت، دوستان ایرانی بتوانند با خاطرات خوب وارد گرجستان شده و از آن خارج شوند.

این مقام گرجستانی، علاقه‌مندی کشورش را به توسعه همکاری های گمرکی و نهایی کردن موافقتنامه مبادله شده میان ایران و گرجستان ابراز کرد.

[related-post id="195256"]

[related-post id="195235"]

[related-post id="195021"]
کد خبر 195482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =