چمدان: در این طرح نیروهای پلیس راه به همراه تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی، آتش نشانی و راه و شهرسازی در محورهای کندوان (کرج - چالوس) هراز، فیروزکوه و کیاسر به ساری مستقر می‌شوند.

فرمانده انتظامی مازندران در مراسم آغاز اجرای طرح زمستانی گفت: 200 دستگاه انواع خودروی سبک و سنگین به همراه 300 نفر نیروی انسانی در قالب تیم‌های امداد و نجات و کنترلی در محورهای اصلی مازندران مستقر می‌شوند.

وی باز نگه داشتن محورهای مواصلاتی، افزایش انضباط ترافیکی وسایل نقیله، مدیریت حوادث ترافیکی در زمان بارش برف و کولاک و سقوط بهمن و حضور بموقع برای کمک به در راه ماندگان را از اهداف اجرای این طرح برشمرد.

به گفته سردار میرفیضی 2 بالگرد اورژانس و هلال احمر در اجرای طرح ترافیکی زمستان فعالیت دارند که مردم باید در سفرها به مبدا و طول مسیر تا مقصد همواره به هشدارهای پلیس توجه ویژه‌ای داشته باشند.

کولاک جاده هریس - مشگین شهر را مسدود کرد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هریس گفت: جاده هریس - مشگین شهر براثر کولاک شدید دیشب به دلیل برف و یخبندان و برای جلوگیری از حوادث جاده ای تا اطلاع ثانوی مسدود است.

غلامرضا اویسی افزود: ماموران راهداری هریس به کمک امدادگران هلال احمر هریس و اهر چهار دستگاه خودروی سواری را که دیشب در جاده هریس -مشگین شهر دچار برف وکولاک شده بودند به نقطه امن انتقال دادند.

وی افزود: در این عملیات هفت نفر گرفتار درکولاک نیز به منطقه امن جهت اسکان هدایت شدند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هریس ادامه داد: این جاده به دلیل عبور از جنگل های سرسبز چشم انداز زیبایی دارد و از مسیرهای گردشگری منطقه نیز محسوب می‌شود که از ابتدای آذرماه هرسال تا اول اردیبهشت ماه سال آینده به دلیل جلوگیری از حوادث مختلف مسدود اعلام می‌شود.

وی اظهار داشت: راه ارتباطی مشگین شهر - هریس به طول 65 کیلومتر با عبور از جنگل‌های ارسباران مسیر 165 کیلومتری مشگین شهر به تبریز را بیش از 40 کیلومتر کاهش می‌دهد.
کد خبر 195257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =