چمدان: طرح مفهومی وسیله نقلیه‌ خودرانی که شبیه اتاق هتل است و همراه مسافر می‌رود را استیو لی از موسسه طراحی آپریلی عرضه کرده است.

این وسیله نقلیه خودروان که «سوییت مسافرتی خودران» (Autonomous Travel Suite) نام دارد از انرژی پاک مبتنی بر صفحات خورشیدی استفاده می‌کند.

سوییت مسافرتی خودران که برنده «جایزه نوآوری ریشه‌ای» شده از تمام امکانات اتاق‌های هتل‌های عادی شامل تختخواب، سرویس‌های بهداشتی، مینی‌بار، آشپزخانه، فضایی برای چمدان‌ها و محلی برای استراحت برای تماشای فیلم و انجام بازی‌های ویدیویی برخوردار است.

هدف از این طرح، بازنگری اساسی مفهوم مسافرت به‌ویژه برای افرادی است که سفرهای کسب‌وکاری انجام می‌دهند و در جست‌وجوی راهکارهایی برای کاهش زمان‌های مرده سفر هستند.

این سوییت در نوعی جعبه شیشه‌ای با صفحات هوشمندی که می‌توانند برای حفظ حریم شخصی تیره شوند کپسول شده است. رنگ و درجه تیرگی این شیشه هوشمند از طریق اپلیکیشنی برای تلفن همراه کنترل می‌شود.

در طرح استیو لی، آشیانه‌هایی در شهرهای مختلف پیش‌بینی شده‌اند که می‌توانند به‌عنوان هاب توقف این سوییت‌های خودران هوشمند در نظر گرفته شوند. به‌طوری‌که، این سوییت‌ها با توقف در این آشیانه‌ها به اتاق‌های معمولی هتل‌ها تبدیل می‌شوند و مهمانان می‌توانند از امکانات داخل این هاب شامل رستوران، استخر و سالن ورزشی استفاده کنند.







[related-post id="181806"]

[related-post id="31453"]

[related-post id="35492"]

[related-post id="28719"]
کد خبر 195138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =