ارز مسافرتی ارزان‌تر از یوروی صرافی ملی شد | دلار به کانال ۱۰ هزار تومان بازگشت

چمدان: صرافی‌های دولتی که صبح دیروز 18 آذر ماه قیمت فروش دلار را 11 هزار و 350 تومان اعلام کرده بودند با کاهش 100 تومانی در پایان معاملات این ارز را با قیمت  11 هزار و 250 تومان فروختند.

اما قیمت صرافی‌های دولتی دیروز بالاتر از نرخ دلار در بازار آزاد ارز بود به همین دلیل قیمت‌های درج شده در تابلوی صرافی‌های دولتی در صبح امروز کاهش چشمگیری نسبت به دیروز را نشان می‌دهد.

قیمت فروش دلار در این صرافی‌ها با کاهش 360 تومانی نسبت به صبح دیروز 10 هزار و 990 تومان اعلام شده است؛ ضمن آنکه دلار از مردم با قیمت 10 هزار و 950 تومان خریداری می‌شود.

قیمت فروش یورو نیز از 13 هزار و 100 تومان صبح دیروز به 13 هزار تومان کاهش یافته است؛ البته یورو در پایان معاملات صرافی‌های دولتی در روز گذشته با همین قیمت فروخته می‌شد. قیمت خرید یورو نیز در صرافی‌های دولتی 12 هزار و 900 تومان اعلام شده است. بنابراین قیمت‌های خرید و فروش یورو نسبت به پایان معاملات دیروز در این صرافی‌ها تغییر نکرده است.

قیمت ارز در صرافی ملی



جدیدترین قیمت ارز مسافرتی پس از کاهش قیمت ارز

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روزهای قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت 12 هزار و 813 تومان می‌فروشند که با احتساب کارمزد 7 در هزار به رقمی حدود 12 هزار و 900 تومان می‌رسد.

مسافران خارج از کشوری که اسناد و مدارک خواسته شده را به شعب بانک های عامل ارائه کنند می‌توانند برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر ۵۰۰ یورو و برای سایر کشورها تا ۱۰۰۰ یورو خریداری کنند.
کد خبر 194587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =