دلار آزاد زیر قیمت دلار دولتی | ارز مسافرتی 200 تومان گرانتر از یوروی صرافی ملی | جدیدترین قیمت دلار و یورو

چمدان: قیمت خرید و فروش ارز در صرافی‌های خیابان فردوسی از صبح امروز سیر نزولی را طی می‌کرد و در تازه‌ترین قیمت‌ها نرخ 11 هزار و 170 تومانی برای دلار در تابلوی صرافی‌های آزاد درج شده است.

دلار در صرافی‌های آزاد خیابان فردوسی درحالی ریزشی شده که قیمت فروش این ارز در صرافی‌های دولتی که در بازار به عنوان نماینده بازار ساز شناخته می‌شوند هم نسبت به صبح امروز 100 تومان کم شده ولی باز هم بالاتر از قیمت آزاد است.

در صرافی‌های دولتی، دلار صبح امروز 11 هزار و 350 تومان برای فروش قیمت خورده بود ولی ظهر با کاهش 50 تومانی همراه شد و در کانال 11 هزار و 300 تومان قرار گرفت. البته دقایقی قبل، صرافی‌های دولتی قیمت فروش ارز را 50 تومان دیگر کاهش دادند؛ در این صرافی‌ها دلار با قیمت 11 هزار و 250 تومان و یورو با قیمت 13 هزار تومان فروخته می‌شود.

فعالان بازار ارز می‌گویند بعد از سیاست‌های اخیر بانک مرکزی و به خصوص برچیده شدن بساط دلالی، جلوی نوسان شدید قیمتی در بازار گرفته شده و مشتری چندانی برای ارز وجود ندارد.

قیمت ارز در صرافی ملی



جدیدترین قیمت ارز مسافرتی پس از کاهش قیمت ارز

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روزهای قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت 13 هزار و 177 تومان و 7 ریال می‌فروشند که با احتساب کارمزد 7 در هزار به رقمی حدود 13 هزار و 200 تومان می‌رسد. نرخ امروز نسبت به روز گذشته با کاهش 58 تومانی همراه بوده است.

مسافران خارج از کشوری که اسناد و مدارک خواسته شده را به شعب بانک های عامل ارائه کنند می‌توانند برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر ۵۰۰ یورو و برای سایر کشورها تا ۱۰۰۰ یورو خریداری کنند.
کد خبر 194514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =