چمدان: خبر تعطیلی یک اقامتگاه بوم‌گردی در روستای قلعه نو زابل به دلیل نبودن گردشگر به مدت شش ماه در حال دست به دست شدن است. عکسی که همراه این خبر در فضای مجازی می‌چرخد، عکس اقامتگاه بوم‌گردی آرامش سیستان در روستای قلعه‌نو زابل است.

[related-post id="183751"]


سالار رضایی مدیر این اقامتگاه درباره این خبر به چمدان گفت: چنین موضوعی صحت ندارد. روستای قلعه‌نو در حال معرفی شدن به عنوان یک مقصد گردشگری در منطقه زابل استان سیستان و بلوچستان است.

او درباره وضعیت اقامتگاه نیز گفت: وضعیت اقامتگاه ما مناسب است و به تازگی تورهای گردشگری خارجی که اقامتگاه ما را برای اسکان انتخاب می‌کنند، رونق خوبی داشته و تورهای گردشگری داخلی نیز برپاست.



مدیر اقامتگاه آرامش سیستان درباره اقامتگاه دیگر در این روستا گفت: یک اقامتگاه بوم‌گردی دیگر در روستا وجود دارد که مدتی است از آنها خبر ندارم اما اوضاع ورود گردشگر به این روستای تاریخی مناسب است.



روستای قلعه نو در نزدیکی شهر زابل در استان سیستان و بلوچستان یکی از روستاهای تاریخی این منطقه است که در نزدیکی شهر باستانی دهانه غلامان قرار گرفته و آثار تاریخی و باستانی زیادی در اطراف این روستا قرار دارد.
کد خبر 194142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =