چمدان: محمد جهانشاهی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان در حاشیه آیین افتتاح این طرح که به صورت ارتباط زنده ویدئویی با رئیس جمهوری بهره برداری شد اظهار داشت: این هتل با زیربنای سه هزار و 500 مترمربع در هفت طبقه ساخته شده است.

وی افزود: 2 طبقه از این هتل برای اقامت حدود 150 نفر در 24 واحد اتاق و سوییت، 2 طبقه سالن پذیرایی و چندمنظوره با ظرفیت یک هزار نفر، یک طبقه سالن غذاخوری و رستوران، فروشگاه صنایع دستی، کافی ‌شاپ و توقفگاه خودرو است.

وی ابراز داشت: برای ساخت و تجهیز این طرح 600 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است و با راه اندازی این هتل، زمینه اشتغال 25 نفر فراهم می شود.

جهانشاهی افزود: تمامی تاسیسات مکانیکی و الکتریکی این هتل به صورت هوشمند با کنترل از راه دور، تحت شبکه در سراسر مجموعه قابل استفاده و کنترل است.

وی گفت: برخورداری از شبکه تصفیه فاضلاب حاصل از مصرف آب هتل و سامانه کنترل هوشمند از ویژگی‌های منحصر به فرد این هتل محسوب می‌شود و آب حاصل از تصفیه فاضلاب هتل برای مصارف کشاورزی، باغداری و فضای سبز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گفته وی، صرفه‌جویی در مصرف انرژی، افزایش میزان کارایی تجهیزات، ارتقاء سطح ایمنی و رفاه میهمانان، ارتقای کیفیت سرویس‌دهی به میهمانان، انعطاف‌پذیری و سهولت کنترل در سامانه مدیریت هتل از دیگر مزایای این هتل هوشمند است.

جهانشاهی، کاهش نیروی انسانی و هزینه‌ها، برقراری ارتباط برخط هر اتاق با واحد پذیرش و سایر قسمت‌های هتل، تشخیص حضور یا غیبت میهمان در هتل از سوی پذیرش، ثبت تمامی گزارش‌های مربوط به تردد میهمانان به صورت خودکار را از جمله ویژگی‌ها و قابلیت‌های این هتل مطرح کرد.

[related-post id="186705"]

ویدئویی در این زمینه در زیر ببینید:
کد خبر 193791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =