اختلاف یوروی مسافرتی و بازار آزاد به 100 تومان رسید | دلار هم وارد کانال 11 هزار تومان شد

چمدان: صرافی ملی که متعلق به بانک ملی ایران است و صرافی‌های 4 بانک دیگر در بازار ارز به عنوان نماینده بازار ساز شناخته می‌شوند؛ صرافی‌های توسعه صادرات، رفاه، سپهر صادرات، ملی و پارسیان با حداقل صف فروش دارند.

5 صرافی دولتی در خیابان فردوسی و با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت 10 تا 15 تا 2000 دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.

این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

قیمت خرید و فروش دلار و یورو در صرافی ملی در جدول زیر آمده است:



قیمت ارز مسافرتی

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روزهای قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت 13 هزار و 511 تومان می فروشند که با احتساب کارمزد 7 در هزار به رقمی حدود 13 هزار و 600 هزار تومان می رسد.

مسافران خارج از کشوری که اسناد و مدارک خواسته شده را به شعب بانک‌های عامل ارائه کنند می‌توانند برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر ۵۰۰ یورو و برای سایر کشورها تا ۱۰۰۰ یورو خریداری کنند.

جدیدترین قیمت ارز در بازار | دلار وارد کانال ۱۱ هزار تومان شد

قیمت دلار امروز در پی سیاست‌های جدید ارزی و اعمال محدودیت‌ها برای تراکنش‌های بانکی و البته محدودیت خرید و فروش دلار و حواله‌های ارزی خارج از صرافی‌های مجاز ریزش چشمگیری داشته است.

دلار که پیش از این در کانال 12 هزار تومان معامله می‌شد از دقایقی قبل وارد کانال 11 هزار تومان شده است.

فعالان بازار می گویند فروشنده ارز در روزهای اخیر بسیار زیاد شده و عامل اصلی ریزش قیمت‍ها افزایش فروشنده است.

هم اکنون در خیابان فردوسی دلار با قیمت 11 هزار و 900 تومان و سکه با قیمت 3 میلیون و 800 هزار تومان فروخته می شود. فعالان بازار پیش بینی می‌کنند در ساعات آتی ریزش قیمت‌ها ادامه داشته باشد.
کد خبر 192554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =