جدیدترین قیمت ارز مسافرتی و اختلاف آن با نرخ بازار آزاد

چمدان: صرافی ملی که متعلق به بانک ملی ایران است و صرافی‌های 4 بانک دیگر در بازار ارز به عنوان نماینده بازار ساز شناخته می‌شوند؛ صرافی‌های توسعه صادرات، رفاه، سپهر صادرات، ملی و پارسیان با حداقل صف فروش دارند.

5 صرافی دولتی در خیابان فردوسی و با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت 10 تا 15 تا 2000 دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.

این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهد.

امروز صرافی ملی قیمت خرید یورو را 13 هزار و 700 تومان و قیمت فروش یورو را 13 هزار و 800 تومان اعلام کرده است؛ قیمت خرید و فروش یورو نسبت به روز شنبه در صرافی ملی نسبتاً ثابت مانده است.

نرخ‌های اولیه در صرافی ملی نسبت به روز شنبه برای خرید و فروش دلار ثبات بوده است؛ برهمین اساس قیمت خرید دلار در این صرافی 12 هزار و 100تومان و فروش این ارز 12 هزار و 150 تومان درج شده است.



قیمت ارز مسافرتی

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روزهای قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت 13 هزار و 520 تومان و 4 ریال می‌فروشند که با احتساب کارمزد 7 در هزار به رقمی حدود 13 هزار و 600 هزار تومان می‌رسد.

مسافران خارج از کشوری که اسناد و مدارک خواسته شده را به شعب بانک‌های عامل ارائه کنند می‌توانند برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر ۵۰۰ یورو و برای سایر کشورها تا ۱۰۰۰ یورو خریداری کنند.
کد خبر 192360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =