چمدان: نمایشگاه دکوراسیون و ساختمان گوانگجو چین بزرگترین نمایشگاه تجاری صنعت دکوراسیون ساختمان در آسیا است که بیست و یکمین دوره آن در پیش روست.

پیشرفته‌ترین محصولات و خدمات صنعت دکوراسیون در این رویداد بزرگ تجاری به نمایش در خواهد آمد. علاوه بر این،  در نمایشگاه دکوراسیون چین محصولات سازگار با محیط زیست و با استانداردهای جهانی نیز ارائه می‌‌شود.

بر اساس آمارها و نتایجی که از دوره بیستم این نمایشگاه منتشر شده‌ است، بیش از 500 غرفه در این نمایشگاه وجود داشته و در دوره گذشته  147 هزار 168 نفر از این نمایشگاه بازدید کرده‌اند.

نمایشگاه دکوراسیون گوانگجو بخش‌های مختلفی دارد که از جمله آنها می‌توان به دکوراسیون آشپزخانه، کمد، در و پنجره، دکوراسیون سرویس بهداشتی، سرامیک ، کفپوش، شیشه‌های تزئینی، تجهیزات شیشه‌ای، پوشش سقف، سنگ و مبلمان اشاره کرد.



نمایشگاه دکوراسیون ساختمان گوانگجو چین 8 تا 11 جولای 2019 برگزار می‌شود  و از 9 صبح تا 6 عصر بازدیدکنندگان را می‌پذیرد. هم اکنون امکان ثبت‌نام برای کسانی که می‌خواهند در این نمایشگاه غرفه بگیرند وجود دارد.

گوانگجو در جنوب کشور چین، سومین شهر بزرگ و قطب تجاری این کشور به حساب می‌آید. این شهر علاوه بر جنبه تجاری از جاذبه‌های گردشگری، تفریحی و تاریخی مانند پارک کروکودیل‌ها، سافاری پارک، جزیره شامیان، برج کانتون و ... نیز برخوردار است.

در مورد اختلاف زمان گوانگجو با تهران باید گفت که گوانجو 4 ساعت و نیم جلوتر از تهران است و آب و هوای معتدلی دارد.

از آنجا که گوانجو مقصد بسیاری از سفرهای تجاری و گردشگری است، در این شهر چندین رستوران بین‌المللی وجود دارد تا مسافرانی که ذائقه‌شان با غذاهای چینی سازگار نیست بتوانند از این رستوران‌ها غذا تهیه کنند.



فرودگاه بین المللی گوانگجو با نام بایون گوانگجو در سال 2004 افتتاح شده‌ است و 28 کیلومتر با شهر فاصله دارد. ظرفیت این فرودگاه 45 میلیون مسافر در سال است. بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی بزرگ دنیا از جمله قطرایرویز به این شهر و این فرودگاه پرواز دارند. هواپیمایی قطر به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای مسافران ایرانی، هفته‌ای 7 پرواز از فرودگاه حمد، خانه این خط هوایی و تنها فرودگاه 5 ستاره خاورمیانه به مقصد گوانگجو دارد. برای رفتن از فرودگاه به مرکز شهر می‌توانید از اتوبوس، تاکسی و مترو استفاده کنید.
کد خبر 191801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =