سود ایرلاین‌های امارات و فلای دبی به شدت کاهش یافت | مدیر امارات ایرلاین: ادامه کار در این شرایط سخت است

چمدان: روزنامه قطری الشرق نوشت: سود شرکت هواپیمایی امارات (Emirates Airlines) به دنبال افزایش هزینه سوخت و عدم ثبات سیاسی به شدت کاهش یافته است. امارات از افت 86 درصدی سود این شرکت در نیمه نخست سال جاری میلادی خبر داد و تاکید کرد این افت به خاطر افزایش هزینه سوخت و افزایش نرخ ارز است.

سود این شرکت هواپیمایی در نیمه نخست سال جاری میلادی 226 میلیون درهم امارات (یک دلار آمریکا = 3.673 درهم امارات) بود، در حالی که سود این شرکت در دوره مشابه در سال گذشته میلادی 1.7 میلیارد درهم بوده است.

تیری انتینوری مدیر ارشد تجاری شرکت امارات ایرلاین هشدار داد افزایش هزینه‌های سوخت بر سود این شرکت تائیر منفی می‌گذارد و نگرانی‌ها از اقتصاد بین‌المللی و عدم ثبات سیاسی، سود این شرکت را کاهش داده است. وی در کنفرانسی در دوبی با اشاره به افزایش 40 درصدی هزینه سوخت تاکید کرد: کار کردن در چنین شرایطی سخت است.

پیشتر هم یک مقام در شرکت هواپیمایی امارات اعلام کرده بود که افزایش قیمت سوخت و عدم ثبات در اقتصاد جهان منافع و سود این شرکت را در خطر قرار داده است.

غیث الغیث مدیرعامل شرکت هواپیمایی فلای دبی امارات نیز از خسارت 316.8 میلیون درهمی این شرکت در نیمه نخست سال جاری میلادی خبر داد.
کد خبر 191342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =