چمدان: حسین اربابی معاون سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در گفت‌وگو با خبرنگار چمدان در مورد وضعیت سرمایه گذاری شرکت‌های خارجی در حوزه گردشگری در ایران پس از تحریم‌ها گفت: با توجه به تهدیدهایی که سرمایه گذاران خارجی از سوی کشور خودشان و از سوی امریکا با آن روبرو هستند، ما چندان به سرمایه گذاران خارجی دل نبسته‌ایم که در کشور ما سرمایه‌گذاری انجام دهند اما تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا بسترسازی‌های مطمئن برای سرمایه گذاری‌های خارجی را به وجود بیاوریم.

وی ادامه داد: این بسترها باید سریعتر اجرایی شوند چرا که وقتی سرمایه‌گذار خارجی بداند که یک بخشی از پولش اینجاست و سرمایه‌اش در خطر است، در بسیاری موارد خودشان تلاش می‌کنند که تحریم‌ها را دور بزنند و حداقل برای حفظ منافع شخصی خودشان ادامه سرمایه گذاری را انجام دهند.

او در پاسخ به اینکه آیا تا کنون سرمایه گذار خارجی بوده که به دلیل تحریم‌ها از سرمایه گذاری منصرف شده‌باشد، اظهار کرد : بله بسیاری از شرکت‌های بزرگ پا پس کشیدند که من نمی‌توانم اسامی آنها را عنوان کنم.

[caption id="attachment_189417" align="aligncenter" width="1068"] معاون سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری: ما چندان به سرمایه گذاران خارجی دل نبسته‌ایم ...[/caption]
کد خبر 189247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =