چمدان: چند مقصد گردشگری دلچسب اطراف ایران داریم که برای سفر پاییزه بسیار مناسب است و آژانس مقتدر سیر برنامه گردشگری جامع و آسوده‌ای را برای شما در نظر گرفته است.

 



سفر با سرزمینی با بالاترین استاندارد‌های جهانی در تور دبی

تور دبی
با تمام شدن فصل گرما کم کم رونق گرفته و پرطرفدار شده است؛ زیرا این شهر بهترین امکانات و تفریح‌هایی که حتی تصورش را هم نمی‌کنید داراست.

در دبی به سافاری در کویر بروید و ماشین سواری کنید و از تپه‌ها‌ی زیبای ماسه‌ای بالا بروید. با توجه به سلیقه شخصی شما انواع خوشگذرانی‌ها برای شما فراهم شده این شهر کافه‌ها و رستوان‌های شبانه خوبی دارد که مردم از سراسر دنیا در آنها جمع می‌شوند و شام می‌خوردند و موزیک‌های پر هیجان گوش می‌کنند.

در این سفر اگر به طبیعت‌گردی علاقه دارید حتما به پارک طبیعی Hatta  بروید و از قدم‌زنی در هوای خوب پاییزه و دوچرخه‌سواری در این پارک نهایت لذت را ببرید.

روز‌های خوب پاییزی را برای دیدن دبی از دست ندهید تور‌های سه شب دبی بهترین انتخاب برای تعطیلات کوتاه پاییز است.

دبی هتل‌های با کیفیتی دارد و امکانات خوبی به گردشگران ارائه می دهد تمام هتل‌های پیشنهادی آژانس صبحانه‌های مفصل عربی سرو می‌کنند و برخی از آنها دارای استخر‌های زیبایی نیز هستند. لیست هتل‌‌ها را برروی وب‌سایت آژانس مقتدر سیر بینید هر هتلی که مناسب بود از سه ستاره‌های خوب تا پنج ستاره‌های مجلل را انتخاب کنید.

شرکت‌های هواپیمایی ماهان و ایران ایر به دبی پرواز‌های منظم و راحتی دارند تور های آژانس معمولا با این پرواز‌ها برنامه‌ریزی می شوند و گردشگران با ترنسفر‌های آژانس از فرود‌گاه بین‌المللی تا هتل محل اقامت خود همراهی می‌شوند.

برای خرید در امارات مال و دبی مال اماده شوید و بار سفر ببندید و با آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید.

 



سفر به عاشقانه‌ترین شهر جهان‌ در تور استانبول

سفر با تور استانبول بدون شک یکی از به یادماندنی‌ترین تجربه‌های شماست. اینجا شهر خاطرات عاشقانه تاریخ است از داستان‌های هیجان انگیز دوران عثمانی گرفته تا به امروز که بسیاری از مردم در این شهر خاطرات عاشقانه‌ای دارند و به روی بسفور زیبا با همدم‌شان کشتی سواری کرده‌کرده اند.

تور‌های بسیار متنوع توسط کارشناسان مسافرتی آژانس مقتدر سیر برنامه‌ریزی شده بسته به فرصت و بودجه‌ای که برای سفر در نظر دارید می‌توانید یکی از تور‌های سه شب تا یک هفته‌ای آژانس را انتخاب کنید. این تور‌های گردشگری با پرواز‌های ماهان، ایران ایر، اطلس جت و قشم ایر اجرا می‌شوند همگی دارای ترنسفر‌های رفت و برگشت فرودگاهی هستند.

بدون شک این سفر برای شما هم جذاب است؛ هم قدم زنی در خیابان استقلال و کوچه‌های قدیمی محله سطان احمد به دل می‌نشیند و هم پاساژ گردی‌های هیجان انگیزش که در چشم به هم زدنی ساعت‌ها می‌گذرد و متوجه نمی شوید.

در امتداد خیابان استقلال قدم بزنید و ازساختمان‌های جالب و زیبای این خیابان دیدن کنید در رستوران‌های جذابش دنر کباب میل‌کنید و برای خرید به فروشگاه‌های مختلف پوشاک آن سربزنید.

سفر به استانبول برای ایرانیان در گروه ارزان‌ترین سفر‌های پاییزه قرار دارد و نیازی به ویزا هم ندارد و بسیار مناسب سفر‌های گروهی همراه دوستان و خانواده نیز هست.

در این شهر تاریخی زیبا به دیدن کاخ توپکاپی بروید و از ایاصوفیه دیدن کنید و اگر مایل به خرید بودید و یا برای معاشرت با مردم بومی به گرند بازار استانبول بروید؛ این بازار در محله قدیمی سلطان احمد واقع شده و با قدم زدن هم از ایاصویه به آن می‌رسید.

در همین روز‌ها که ازدحام گردشگران کم‌تر شده و راحت تر دیدنی های شهر را می‌بینید و به فکر برنامه ریزی سفر پاییزه باشید و با آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید.

 



سفر به شهری با جذاب‌ترین کافه‌های جهان در تور گرجستان

تفلیس شهری است که با دیدنی‌هایش و کافه‌های جذابش شما را عاشق خود می‌کند. هوای دلچسب این روز‌های پاییزی شهر را به زنگین‌کمانی تبدیل کرده که بیش از پیش از منظره‌ زیباییش لذت برید.

از خیابان روستا ولی عبور کنید و در امتداد آن ساختمان‌های زیبای قدیمی تفلیس را ببینید از گچبری‌های زیبای ساختمان‌ها با در‌ها و پنجره‌های رنگارنگش لذت ببرید و سرمست آرامش و خوش قلبی مردم این شهر شوید.

عصری زیبا را در کنار همسفر عزیزتان در کافه و رستوران‌های دنج و خوب میدان آزادی یا شهر قدیمی سپری کنید. در گرجستان عرف این است که کافه‌ها موزیک‌های زنده اجرا می‌کنند و مردم گرجی ساعت‌ها در این کافه‌ها وقت می‌گذرانند.

تور‌های گرجستان در آژانس مقتدر سیر تابان با پرواز‌های قشم ایر برنامه‌ریزی می‌شوند هر تعداد روزی را که فرصت دارید می‌توانید در گرجستان بمانید تور‌ها در محدوده ۳ تا ۷ شب برنامه‌ریزی ‌می‌شود یک هتل خوب چهار ستاره به همراه صبحانه انتخاب کنید و برای لذت بردن از روز‌های پاییزی راهی سفر شوید.

معمولا تمام تور‌های آژانس دارای ترنسفر فرودگاهی و گشت شهری به همراه راهنمای فارسی زبان هستند و به همراه انها به گشت شهری و خرید می روید.
در همین روز‌ها با آژانس تماس بگیرید و برای رزرو تور گرجستان اقدام کنید.

منبع : ویرلن
کد خبر 188218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =