چمدان: مقصود اسعدی سامانی در گفت‌وگو با خبرنگار چمدان در مورد اینکه گفته می‌شود پس از تخصیص ارز نیمایی به شرکت‌های هواپیمایی این شرکت‌ها با افزایش مالیات از کاهش مجموع قیمت بلیت جلوگیری کرده‌اند، گفت: این توضیح منطقی به نظر نمی‌آید علاوه بر اینکه باید در نظر گرفت هنوز بسیاری شرکت‌ها ارز سامانه نیما را دریافت نکرده‌اند و درخواست‌های زیادی همچنان در بانک از سوی شرکت‌های هواپیمایی وجود دارد.

وی در مورد پرواز کنسل شده شرکت زاگرس از استانبول به تهران اظهار کرد: برخی از سایت‌های اینترنتی که اختیار و اجازه فروش بلیت این شرکت را نداشتند خودسرانه اقدام به فروش بلیت برای پروازی که وجود نداشت کردند و هیچ واریزی نیز به حساب زاگرس نداشتند. ما از مردم می‌خواهیم که حتما از مراجع تایید شده بلیت خود را خرید و از درگاه اینترنتی اعتبار سنجی بلیت، اعتبار آن را چک کنند.

اسعدی سامانی در پاسخ به اینکه برخی منابع خبری از قیمت 15 میلیونی پرواز زاگرس از استانبول به تهران پس از کنسل شدن پرواز خبر داده‌اند گفت: من تا کنون چنین چیزی را نشنیده‌ام.

دبير انجمن شرکت‌های هواپيمايی ايران در مورد مهاجرت خلبانان از کشور گفت: این مساله در اندازه‌ای نیست که بخواهد نگرانی ایجاد کند. در مورد خروج خلبانان از کشور نظرات مختلفی وجود دارد و برخی معتقدند خلبانان تعهداتی برای ادامه خدمت به شرکت‌های هواپیمایی داخلی که برای آنها هزینه کرده‌اند، دارند.

[related-post id="185674"]

[related-post id="186292"]
کد خبر 187081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =