خبر خوش معاون رئیس جمهور درباره لغو ویزای دو کشور برای ایرانی‌ها | لغو روادید چین در دستور کار قرار گرفت

چمدان: علی‌اصغر مونسان در سفری که به اصفهان داشت درباره انتخاب معاون جدید گردشگری گفت: تلاش می‌کنیم در زمینه گردشگری صحبت‌های همه فعالان را اجرایی کنیم و با در نظر گرفتن همه ۲۰ بندی که در اختیار داشتیم معاون جدید را انتخاب کنیم و همین صحبت‌ها را در حکم به ایشان ابلاغ کردیم. از معاون گردشگری خواستیم که روی این بندها حرکت کند و هم بخش سخت‌افزاری و هم نرم‌افزاری را پیش ببرد.

وی افزود: تلاش می‌کنیم در همه نمایشگاه‌های گردشگری شرکت کنیم، فضای مجازی و کلیپ‌های جدی را مد نظر قرار داده‌ایم و سند توسعه گردشگری کشور در کمیسیون‌های دولت در حال بررسی است. اقداماتی را با همکاری وزارت امور خارجه انجام داده‌ایم و موضوع عمان را به هیئت دولت بردیم، لغو روادید با عمان آغاز شد و لغو روادید چین نیز در دستور کار است.

[related-post id="186291"]

معاون رئیس جمهور گفت: تحرک خوبی در حوزه پروژه‌ها وجود دارد پس فرایندها را باید کوتاه کنیم، بیش از ۱۹۰۰ پروژه با ۴۳ هزار میلیارد تومان اعتبار در کشور و در بخش گردشگری در حال انجام است. در شرایط کنونی مهم‌ترین سیاست ما پرداختن به حوزه‌های نرم افزاری گردشگری همچون بازاریابی، تبلیغات و تدوین اطلس و سندجامع گردشگری است.

[related-post id="184616"]
کد خبر 186817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =