توسعه همکاری‌های مشترک کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی ایران و مؤسسه گوئوجیان چین

چمدان:  عبادرضا اسلامی مدیر گردشگری و صنایع دستی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی با بیان اینکه ارتباطات فرهنگی و تجاری ایران و چین ریشه در تاریخ دارد، گفت: بر اساس برنامه طراحی شده، در نظر داریم از پایان ماه جاری میز چین را برگزار کنیم.

مدیر گردشگری و صنایع دستی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی افزود: با اجرای این طرح تلاش خواهیم کرد تا جاذبه‌ها و ظرفیت‌های متعدد و متنوع ایران را بیش از پیش در کشور چین معرفی کنیم.

او ادامه داد: همچنین در این راستا در نظر داریم هفته‌های فرهنگی چین در ایران و هفته‌های فرهنگی ایران در چین را برگزار کنیم.

اسلامی با قدردانی از تلاش‌های حسین خلیفی نماینده اطلاع رسانی گردشگری ایران در چین برای معرفی شایسته کشورمان اظهار داشت: با تلاش این نماینده، به تازگی پاویون معرفی ایران در شانگهای چین راه‌اندازی شده است.

او در ادامه خاطر نشان کرد: علاقه‌مند هستیم تا با دعوت از توراپراتورهای برجسته و شناخته شده چین، زمینه آشنایی بیشتر آنان با جاذبه‌های کشورمان که به طراحی تورهای ایران‌گردی و جذب گردشگران این کشور منجر می‌شود را فراهم کنیم.

نماینده اطلاع رسانی گردشگری ایران در چین درباره سفر گروه چینی به ایران گفت: این گروه به منظور بررسی راه‌های معرفی ایران در رسانه‌های چین و همچنین مذاکره با کارگردانان ایرانی برای ساخت فیلم مشترک چینی- ایرانی به کشورمان سفر کرده‌اند.

حسین خلیفی افزود: تعامل با ایران به عنوان یکی از کشورهای مهم در موضوع جاده ابریشم برای احیای این مسیر تاریخی، آشنایی بیشتر شرکت‌های چینی با ایران و افزایش سفر گردشگران چینی به کشورمان به عنوان رویکردهای سفر این گروه مطرح شده است.
کد خبر 184840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =