چمدان: هتل و آبدرمانی رویال پارک سرعین در نوروز سال 1397 به بهره برداری رسید. این هتل دارای پنج طبقه و 20 واحد اقامتی است. هتل رویال پارک به عنوان اولین هتل و مجتمع آبدرمانی خاورمیانه که موفق به عضویت در اتحادیه Spawatter اروپا شده است، شناخته می‌شود.

این هتل دارای کلینیک تخصصی آبدرمانی و 13 استخر خصوصی و عمومی است. آب گرم معدنی مجموعه آبدرمانی بین المللی رویال پارک از محل آبگرم گاومیش گلی منتقل شده است.

این هتل در دل آب‌های گرم سرعین واقع شده است از این رو با توجه به رویکرد اصلی این پروژه که تفریحی است فضایی لوکس را نیز برای مسافران ایجاد کرده است.

هتل چهار ستاره رویال پارک سرعین از لحاظ موقعیت مکانی با قرارگیری در خیابان دارایی، موجب دسترسی آسان مهمانان به مناطق مختلف شهر و مرکز خرید اطلس می‌شود.

مدیران این هتل معتقدند ایده اصلی این هتل بهره‌گیری از سیالیت آب و فرم‌های نرم و قطرات آب است و این فرم‌ها با توجه به نظریه‌های فنگ‌شویی که در قسمت‌های تراپی مجموعه لحاظ شده قرار گرفته است.

آنها معتقدند:  با توجه به کشیدگی پلان سعی برآن شده است در طراحی از لحاظ بصری نیز شکست‌هایی ایجاد شود تا در طی مسیر موجب خستگی مراجعه کنندگان نشود.

این پروژه در قسمت تفریحی و درمانی خود دارای استخر، جکوزی، سونا، کافی شاپ، باشگاه ورزشی و بخش تراپی و ماساژ به سبک‌های مختلف است.

در بخش هتل و اقامتی دارای دو طبقه با کاربری متفاوت که یک طبقه به صورت ارگونومی و طبقه دیگر دارای سوئیت‌های ویژه که دارای جکوزی، سونا و تخت ماساژ به صورت خصوصی است است.

صبحانه‌های این هتل علاوه بر آنچه در سایر هتل‌ها به صورت سرد و گرم ارائه می‌شود با توجه به فراوانی عسل و سرشیر در این منطقه صبحانه‌ای منحصربفرد است.

نقطه ضعف این هتل نیز بنا به اظهارات مسافرانی که در آن اقامت داشته‌اند رایگان نبودن استخرهای آبگرم برای میهمانان هتل است. مسافران از درصد تخفیف کمی نسبت به سایر استفاده‌کنندگان این استخرها برخوردارند.

قیمت اتاق‌های هتل













































اتاق ویژگی اتاق قیمت بورد هتل حداقل قیمت در سایت‌ها
اتاق دو تخته استاندارد 344440 تومان ۲۹۵,۰۰۰ تومان
اتاق سه تخته استاندارد یک تخت دبل + یک تخت سینگل 446500 تومان ۳۷۷,۰۰۰ تومان
سوییت یک خوابه برای سه نفر (یک تخت دبل+یک تخت سینگل) 651820 تومان ۵۴۱,۰۰۰ تومان
سوییت یک خوابه برای چهار نفر (دو تخت دبل) 651820 تومان ۵۴۱,۰۰۰ تومان
اتاق جکوزی دار برای چهار نفر (دو تخت دبل) 651820 تومان ۵۴۱,۰۰۰ تومان
اتاق جکوزی دار برای دو نفر (تخت دبل) 706320 تومان ۵۸۵,۰۰۰ تومان

 

تصاویر هتل و مجتمع آبدرمانی رویال پارک سرعین

 

























کد خبر 184229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =