متفاوت‌ترین هتل‌های گرجستان را بشناسید | اقامت در هتلی که زمان متوقف می‌شود

چمدان: در اولین قسمت از راهنمای سفر به گرجستان به چرایی اهمیت سفر به این کشور نوشتیم. در بخش دوم به جاذبه‌های گرجستان پرداختیم و در شماره سوم به تنوع غذایی این کشور زیبا پرداختیم. در این شماره به شاخص‌ترین هتل‌های واقع در طبیعت گرجستان اشاره خواهیم کرد. سفر به صربستان سفری است که در چند سال اخیر بین ایرانی‌ها بسیار محبوب شده است.


[related-post id="180862"]

[related-post id="181138"]

[related-post id="182250"]

کشور گرجستان دارای هتل‌های لوکس و با امکانات مناسب برای گردشگرانی است که ترجیح می‌دهند خارج از مرکز شهرها اقامت داشته باشند و در آن‌جا از طبیعت بی‌نظیر این کشور لذت ببرند. در این‌جا به‌معرفی این هتل‌ها می‌پردازیم.

1. هتلی در کنار دریاچه |  Royal Batoni

این هتل زیبا در منطقه‌ کوارلی «Kvareli» و در نزدیکی دریاچه‌ ایلیا «Ilia» واقع است. مکانی مناسب برای پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و لذت‌بردن از مناظر طبیعی.



 

موقعیت مکانی این هتل را روی نقشه ببینید:



 

2. اینجا زمان متوقف می‌شود | Lopota Lake Resort and Spa

این هتل بهترین مکان برای کسانی است که به‌ دنبال آرامش‌اند. محیطی زیبا که دورتا‌دور آن‌ را کوه‌های سرسبز احاطه کرده است. این هتل که در منطقه‌ کاختی «Kakheti» واقع است به‌ دلیل داشتن آب‌گرم جنگلی، سونای روسی و انواع استخرها درمیان گردشگران بسیار محبوب است. در تعریف این هتل به یک جمله باید بسنده کرد: در این‌جا زمان متوقف می‌شود...



 

موقعیت مکانی این هتل را روی نقشه ببینید:



 

3. هتلی بالای تپه | Rooms Hotel Kazbegi

این هتل بالای تپه‌ای در نزدیکی کوه‌های قفقاز «Caucasus» در منطقه‌ استفانتزمیندا «Stepantsminda» قرار دارد. این هتل با داشتن استخرهای سرپوشیده و آب‌گرم، محیطی مطلوب برای گردشگران فراهم آورده است.



 

موقعیت مکانی این هتل را روی نقشه ببینید:



 

4. تنها هتل دارای زمین گلف در گرجستان | Ambassadori Kachreti Golf Resort

این هتل که در منطقه‌ «Kachreti» واقع است، تنها هتل کشور گرجستان است که دارای زمین گلف است. هتلی با اتاق‌هایی کلاسیک، استخر رو باز، زمین تنیس و زمین گلف.



 

موقعیت مکانی این هتل را روی نقشه ببینید:



 

 5. اقامت در پیست اسکی | Marco Polo Hotel Gudauri

این هتل زیبا در پیست اسکی گودائوری «Gudauri» قرار گرفته است. هتلی با امکاناتی نظیر استخر سرپوشیده، آب‌گرم و سالن بولینگ. هتل فوق در زمستان مقصد بسیاری از ورزشکاران ورزش‌های زمستانی است.



 

موقعیت مکانی این هتل را روی نقشه ببینید:



 

6. کودکان این هتل را بیشتر دوست دارند | Vardzia Resort

این هتل که با محیط طبیعی بسیار زیبا در واردزیا «Vardzia» قرار گرفته است، مکانی مناسب برای خانواده‌ها است. هتلی با زمین بازی مخصوص کودکان، آب‌گرمی دل‌پذیر و امکان کرایه‌ دوچرخه برای گردشگران.



 

موقعیت مکانی این هتل را روی نقشه ببینید:



 

 7. اقامت در میان درختان بلوط با آب گرم معروف | Kvareli Eden

این هتل با محیطی آرام و باغی از درختان بلوط در منطقه‌ کاختی «Kakheti» و در 134 کیلومتری تفلیس واقع است. آب‌گرمِ هتل فوق، از امکانات بسیار معروف آن است.



 

موقعیت مکانی این هتل را روی نقشه ببینید:



 

گردآوری و ترجمه: سینا یغمائی - راضیه کریمی
کد خبر 183398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

آخرین اخبار

جهانگردی