واکنش مجلس به احتمال تعلیق دفاتر خدمات مسافرتی | دولت مشوق‌های مالیاتی ایجاد کند

چمدان: ذبیح الله نیکفر در واکنش به درخواست تعلیق برخی دفاتر خدمات مسافرتی به دلیل مشکلات در گفت‌وگو با چمدان گفت: انتظار می‌رود دولت در این شرایط به اوضاع گردشگری کمک و از فعالان این بخش حمایت کند. بخشی از اشتغال و معیشت و همچنین فعالیت سرمایه‌گذاران در کشور در بخش گردشگری است.

وی در مورد اینکه دفاتر خدمات مسافرتی به دلیل نوسانات ارزی و افزایش قیمت هواپیما دچار مشکل هستند و از طرفی ادارات مالیات و بیمه نیز فشارهایی را بر آنها وارد می‌کنند، افزود: دولت باید مشوق‌هایی را در زمینه مالیات و بیمه برای دفاتر خدمات مسافرتی ایجاد کند.

سخنگوی فراکسیون گردشگری مجلس در ارتباط با اینکه در چنین شرایطی سازمان میراث فرهنگی بدون معاون گردشگری به فعالیت خود ادامه می‌دهد، توضیح داد: احتمالا سازمان میراث فرهنگی منتظر مشخص شدن تکلیف وزارتخانه شدن است اما این مساله ممکن است زمان ببرد بنابراین این سازمان هرچه سریعتر باید در این مورد تعیین تکلیف کند.

[related-post id="183161"]
کد خبر 183167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حامد ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
    آقای سخنگوی فراکسیون مجلس . باید باید ها را رها کنید . آن کاری را که باید عمل بشود را انجام دهید که هرچند نمی دهید . این گونه حرف زدنها دیگه فایده ای ندارد . بهتراست حرفهایی را بزنید که جنبه اجرایی و عملیاتی بخواهد داشته باشد . 70 میلیون نفردراین کشورمی توانند بگویند باید باید باید . این که کاری ندارد . راحت ترین کارهمین است . دیگه این حرفها و صحبتها قدیمی شده است . کافی هست دیگر. ازاین گونه حرفها زیاد شنیده می شود .