چمدان : مهدی سیاوشی در جلسه مشترک هیات رئیسه اتاق بازرگانی، شورای عالی بانک‌ها با مجمع نمایندگان استان گفت: 40 درصد از تورهای خارجی که به ایران می‌آمدند، سفر خود را به ایران لغو کردند و همچنین اکثر پروازهای خارجی لغو و قیمت پروازهای داخلی نیز افزایش یافته، لذا ورود گردشگر به کشور اخیرا کاهش یافته است.

وی از عدم تعریف درست و ارائه تصویر نادرست استان کرمان گلایه کرد و افزود: فاصله استان با مرکز کشور زیاد است و افرادی که قصد دارند به کرمان بیایند، باید از اتوبوس استفاده کنند، زیرا قیمت بلیط هواپیما زیاد است و سفر با قطار به کرمان طولانی است که باعث کاهش ورود گردشگر به استان شده است.

[related-post id="181579"]

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق کرمان با بیان این مطلب که بیشترین گردشگرانی که به استان کرمان می‌آیند، فرانسوی هستند، تصریح کرد: استان کرمان به پروازهایی به مراکز استان‌ها و همچنین حداقل یک پرواز مستقیم بین المللی نیاز دارد.

وی با بیان اینکه مالیات برارزش افزوده دفاتر گردشگری زیاد است، بیان کرد: حدود 15 پروژه گردشگری در استان در حال اجرا داریم که برخی از آنها حدود 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و برای تکمیل آنها نیاز به تسهیلات داریم.
کد خبر 181743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =